۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۲۳۰۴۳

برنامه های آستان حضرت معصومه در هفته جاری اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در هفته جاری از سوی روابط عمومی این آستان مقدس اعلام شد.
حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین سخنرانی حرم حضرت معصومه(س) پیش از ظهر این هفته با سخنرانی حجج اسلام عباسی خراسانی، علیزاده و سعیدیان برگزار می شود.

 

همچنین برنامه زمزم معرفت این هفته با موضوعات مختلف دینی و معرفتی با حضور اساتید و فضلای حوزه قم با حضور حجج اسلام تراشیون، وحید پور، اخوی، رستم نژاد، ملکی و محمدی برگزار می شود.

 

اضافه بر این  در هفته جاری بعد از نماز مغرب  و عشا حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، میرباقری، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به برای زائران و مجاوران بانوی کریمه به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

همچنین قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد در روز پنجشنبه،  بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و مداحی حاج سید علی حسینی نژاد بعد از نماز عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره  روز پنجشنبه ساعت 22:30 را از دیگر برنامه های آستان حضرت معصومه(س) در هفته پیش رو است.

 

همچنین دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام میرشفیعی و مداحی حسن شالبافان در روز جمعه، 20 فروردین ماه بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود./968/102/ب2

ارسال نظرات