۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۳۲۳۰۵۱
امام جمعه میانه:

اقتصاد مقاومتی باید از آسیب شعار زدگی مصون بماند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حامدی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در راستای «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: شعار سال تکلیف آور و مسیر حرکت تمامی قوا و آحاد مردم جامعه را مشخص می کند.
حجت الاسلام حامدي

حجت الاسلام محمد رضا حامدی امام جمعه میانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در راستای «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: شعار سال تکلیف آور و مسیر حرکت تمامی قوا و احاد مردم جامعه را مشخص می کند.


وی با بیان این‌که نباید این پیام در سربرگ ها و بنرها خلاصه شود، افزود: اولیت نخست و فوری تولید داخلی و حل مشکلات اقتصادی بر پایه اقتصاد مقاومتی است که تنها راه درمان و خروج از رکود اقتصادی کشور است.


امام جمعه میانه دو گانگی و یکسان نبودن عملکرد و شعار را آفت عمده جامعه امروزی دانست و ابراز داشت: ترغیب و تشویق به مصرف کالای داخلی یکی از مؤلفه های مهم اقتصاد مقاومتی است، رونق تولید داخلی باید مهم تلقی شود.


وی با اشاره به القای دو راهی سازش و یا مقاومت در مقابل استکبار جهانی در بین نخبگان و مسؤولان کشور، خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر موضع گیری ها و خوی حیوانی و استکباری غربی ها، با وجود بحث هایی همچون برجام نه تنها افول نداشته، بلکه تندتر و بیشتر شده است.


حجت الاسلام حامدی با اشاره به سفر اخیر اوبا به کوبا و آرژانتین و عکس یادگاری گرفتن در کنار نماد های مبارزه با استکبار و ابراز افتخار به آنها، این اقدامات را حربه ای تازه و افشاگر ماهیت چندجانبه آنها در جهت پیش برد اهداف شوم و اسلام هراسی عنوان کرد.


وی صبر و حوصله و نفوذ جریانی بر روی اشخاص را از دیگر برنامه های در دست اقدام دشمنان عنوان کرد و افزود: اقتصاد ما نیز باید همانند توان موشکی و امنیت کشور مستحکم باشد و بر دل دشمنان با قدرت تمام لرزه اندازد.


امام جمعه میانه با تأکید بر تداوم برنامه موشکی برای افزایش اقتدار ملی در عرصه بین المللی، ابراز داشت: افزایش توان موشکی و نظامی کشور را نباید مورد غفلت قرار داد و به بهانه مذاکره و زمانه دیپلماسی عامل تأثیر دیپلماسی یعنی اقتدار و قدرت کشور را مورد تضعیف قرار داد.


وی خاطرنشان کرد: اقتصاد باید اولویت نخست مسؤولان و ملت بزرگ ایران در سال جاری باشد./854/302/ب3

ارسال نظرات