۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۳۲۳۰۷۹

بررسی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش روزی در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ بررسی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در برنامه «به رنگ خدا» و راه افزایش روزی در برنامه «مهربان باشیم» از جمله برنامه­های رادیو معارف است.
برنامه «به رنگ خدا»

به گزارش خبرگزاری رسا، راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در برنامه «به رنگ خدا» و راه افزایش روزی در برنامه «مهربان باشیم» از جمله برنامه­های رادیو معارف است.

 

اقتصاد مقاومتی رنگ خدایی دارد

 

رادیو معارف در برنامه «به رنگ خدا» از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی سخن می گوید.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی خمینی، کارشناس تاریخ و معارف حدیث در برنامه « به رنگ خدا» با نگاه به آیه 39 سوره مبارکه «نجم» (لیس للانسان الا ماسعی ) بر اهمیت سعی و تلاش در تأمین سعادت بشر تأکید و ابعاد پیام روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال 95 به نام «سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل » را تبیین می‌کند.

 

برنامه «به رنگ خدا» کاری از گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف در سومین هفته فروردین هر روز ساعت 15 : 19 به طور زنده و مستقیم از صدای فضیلت پخش می‌شود.

 

ضامن روزی بود ، روزی رسان

 برنامه «مهربان باشیم» با نگاه به ضرب المثل«ضامن روزی بود، روزی رسا» بهترین راه افزایش روزی را به مخاطبان پیشنهاد می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین ایراندوست، استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه بر محور آیات قرآن کریم و احادیث اهل بیت علیهم السلام تقواپیشگی را به عنوان بهترین روش افزایش روزی معرفی کرده و از وعده الهی برای تامین رزق و روزی همه بندگان می‌گوید.

 

تبیین مفهوم رزق مادی ، معنوی و رزق مقسوم، چرایی وسعت و یا تنگی رزق و شیوه های دستیابی به رزق حلال از محورهای موضوعی این برنامه است.

 

برنامه «مهربان باشیم» با تلاش گروه فرهنگ و جامعه شنبه تا پنجشنبه ساعت 7 بامداد از رادیو معارف پخش می شود. ابوالفضل سلیمانی تهیه کنندگی و رضا ملایی گویندگی برنامه « مهربان باشیم » را بر عهده دارند./998/101/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات