۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۳۲۳۱۱۵
مبلغ دینی:

بسیاری از مشکلات جامعه به خاطر بی بصیرتی است

خبرگزاری رسا ـ مبلغ دینی با اشاره به این که اسلام سرباز و یاور بصیر می خواهد، گفت: در قرآن بی بصیرتی مذمت شده است و افرادی که در برابر جبهه حق و پیامبر اکرم ایستادند بصریت نداشتند.
حجت الاسلام سيد محمد لاجوردي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید محمد لاجوردی مبلغ دینی شنبه شب در مسجد سلمان فارسی کاشان گفت: جمهوری اسلامی و ولایت سرباز بصیر می خواهد، از این رو اگر بصیرت وجود داشته باشد جامعه به طرف رشد و تعالی سوق داده خواهد شد.

 

وی ریشه تمام مشکلات را در بی بصیرتی دانست و یاد آور شد: بی بصیرتی از صدر اسلام تا کنون وجود داشته است و بی بصیرتی ابوموسی اشعری سبب شد تا ولایت را از امیرمومنان بگیرند و شریح قاضی بی بصیرت باعث شهادت فرزند امیرمومنان، امام حسین(ع) شد و امام حسن(ع) نیز از بی بصریتی عبیدالله بن عباس به شهادت رسید.

 

حجت الاسلام لاجوردی افزود: امروز نیز افراد بی بصیرت در جامعه یا دیر عمل می کنند و یا با سکوت خود سبب می شوند تا هزینه های زیادی به نظام جمهوری اسلامی وارد شود.

 

این مبلغ دینی بر بصیرت افزایی در جامعه تأکید کرد و با اشاره به این که باید برای بصیرت افزایی خود اهتمام داشته باشیم گفت: مطالعه رسانه هایی که در جهت بصریت افزایی تلاش می کنند یکی از راه هایی است که می تواند در این عرصه مفید باشد.

 

وی با بیان این که وقتی بصیرت نباشد، عده ای می گویند، جایی که راهکار گفت‌وگو و تعامل باشد، جمهوری اسلامی نیاز به موشک ندارد، ابراز کرد: گفت‌وگو زمانی مفید است که قدرت داشته باشیم، بنابراین باید از قدرت موشکی برخوردار بود تا گفت‌وگو کرد.

 

حجت الاسلام لاجوردی یاد آور شد: افرادی که می گویند جمهوری اسلامی نیازی به موشک ندارد، باید بدانند اگر قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران نبود، امروز از سوریه و عراق و لبنان نیر اثری باقی نمانده بود./1307/203/ب1

ارسال نظرات