۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۳۲۳۱۳۴
مسؤول حوزه بسیج طلاب شهرستان کاشان:

شعار سال حاصل نگاه حکیمانه سکان دار انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان شهرستان کاشان شعار سال را حاصل نگاه حکیمانه سکان دار انقلاب دانست و گفت: شعار سال فارغ از تنگ نظری‌های حزبی و جناحی و با توجه به چالش های منطقه ای و بین المللی، همراه با دلسوزی پدرانه برای همه ما است.
حجت الاسلام قاسم پايواره

حجت الاسلام قاسم پایواره مسؤول بسیج طلاب و روحانیون شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، شعار سال را شعاری برای آگهی نماهای «بیلبوردها»سطح شهر و جاخوش کردن در تبلیغات شبکه های مختلف سیما نیست.

 

وی افزود: شعار سال درواقع معرفی ضروری ترین راهکارها برای بازکردن گره های موجود بر سرراه پیشرفت و توسعه کشور است اما سوگمندانه باید گفت برخورد ما با این مقوله امری صرفا تشریفاتی شده است.

 

حجت الاسلام پایواره یادآور شد: هنوز صحبت های نوروزی رییس جمهور شروع نشده شبکه های مختلف رسانه ملی، شعار سال را نمایش بدهند و تا روز اول فروردین به شب نرسیده تعدادی از مسؤولان سخنانی در باب حکیمانه بودن این انتخاب و ضرورت آن برای امروز جامعه به زبان بیاورند و در طول سال هم چند همایش و مصاحبه در این باره صورت بگیرد و بعد به دست فراموشی سپرده شود.

 

وی شعار امسال را نیز مانند سال های گذشته در معرض آسیب های دانست و افزود: به نظر می رسد راه کار همان تمکین به نظر رهبری است که در اینگونه موارد هم در مبانی دینی ما وهم در قانون اساسی به آن اشاره شده است.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان شهرستان کاشان اظهار امیدواری کرد، مسؤولان بصورت عملی و نه صرفا تبلیغاتی و شعاری به لوازم شعار سال پایبند باشند.

 

حجت الاسلام پایواره در ادامه با اشاره به ناتوی فرهنگی و تحریم های اقتصادی و سایر نقشه های شوم و ناجوانمردانه دشمنان نظام گفت: باید با اولویت بندی طرح ها و پروژه های فرهنگی و اقتصادی بتوانیم در راستای تحقق فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه نامگذاری سالی که توسط معظم له به سال «اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل» مزین شده است حرکت کنیم چراکه دیگر فرصتی برای آزمون و خطا و از دست دادن فرصت های طلایی وجود ندارد.

 

وی اظهار امیدواری کرد، با همت مسؤولان نظام در قوای سه گانه و همراهی و مشارکت مردم و توجه عمیق به مطالبات رهبر معظم انقلاب، روزبه روز شاهد پیشرفت ایران اسلامی به عنوان الگوی همه آزادی خواهان جهان باشیم.

 

مسؤول بسیج طلاب و رحانیان شهرستان کاشان در ادامه ضمن تقدیر از مبلغان و طلاب و روحانیان بسیجی شهرستان کاشان در اجرای برنامه های راهیان نور نوروز و طرح ترنم نسیم «اقامه نماز جماعت و امر به معروف و نهی از منکر در سطح منطقه» اظهار امیدواری کرد بتوانیم در راه تحقق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اهتمام ویژه داشته باشیم./1307/302/ب3

 

ارسال نظرات