۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۲۳۱۶۷
رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

50 درصد نمایندگان آذربایجان‌شرقی در دور دوم انتخاب می شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات آذربایجان ‌شرقی از آمادگی کامل این ستاد برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
سعيد شبستري، رييس ستاد انتخابات استان آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید شبستری، رییس ستاد انتخابات آذربایجان ‌شرقی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان، از آمادگی کامل این ستاد برای برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و از عموم مردم خواست با شرکت در این دوره از انتخابات به دلسوزان واقعی نظام رأی دهند.

 

شبستری با اشاره به خلق حماسه عظیم سیاسی در هفتم اسفند سال 94 از سوی مردم ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی، به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، لبیک گفته و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، نظام و انقلاب را بیمه کرده و بار دیگر در تعیین سرنوشت خویش دخیل شدند.

 

وی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در مرحله دوم انتخابات، عنوان کرد: تقریبا 50 درصد نمایندگان استان مشخص شده و 9 نفر باقی مانده نیز در مرحله دوم مشخص می شود.

 

به گفته شبستری دور اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه استان بدون هیچ گونه حاشیه و مشکل امنیتی برگزار شد و برای دور دوم نیز، ستاد انتخابات استان آمادگی کامل برای اجرای هرچه بهتر و باشکوه‌تر و در عین حال سالم‌تر انتخابات را دارد.

 

رییس ستاد انتخابات آذربایجان ‌شرقی عنوان کرد: در دوره اول، مشکلات متعددی از جنبه‌های پشتیبانی و مالی داشتیم ولی مسؤولان با درایت و صبوری، انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کردند.

 

شبستری تعداد شعبات اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه باقی مانده را یک هزار و 855 شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد، 255 شعبه سیار نیز در دو بخش روستایی و شهری فعال خواهد بود.

 

رییس ستاد انتخابات استان نیز حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند را لبیک به دعوت رهبری عنوان کرد و گفت: مردم در این انتخابات حماسه بزرگی آفریدند، در حقیقت انتخابات هفتم اسفند در کمال قانون‌مندی و سلامت برگزار شد و هیچ تخلف مستندی در روند انتخابات گزارش نشده است./935/202/ب1

ارسال نظرات