۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۳۲۳۱۸۶
جنب و جوش مراکز حوزوی برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب؛

فرمایشات رهبر انقلاب در دستور کار شورای عالی/ دستور مدیر حوزه برای تشکیل کارگروه ویژه

خبرگزاری رسا ـ شورای عالی حوزه در جلسه خود فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در دستور کار قرار می دهد و راهکارهای لازم را برای تقویت روحیه انقلابی در حوزه های علمیه بررسی می کند.
ديدار اعضاي مجمع نمايندگان با رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی فرمایشات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در آخرین روزهای سال گذشته انجام شد و هشدار صریح ایشان نسبت به تضعیف حرکت و تفکر انقلابی در حوزه های علمیه، شورای عالی حوزه های علمیه در جلسه خود به بررسی این موضوع و راه های تقویت تفکر انقلابی در حوزه های علمیه می پردازد.
 
از سوی دیگر با دستور آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، قرار است کارگروهی متشکل از شورای طرح و برنامه، معاونین حوزه و اعضای مجمع نمایندگان طلباب به همین منظور حداکثر ظرف ده روز آینده تشکیل شود.
 
قرار است در این کارگروه درباره شاخصه های حوزه انقلابی بحث و تبادل نظر و درباره راهکارهای تقویت تفکر انقلابی در حوزه تصمیم گیری شود.
 
در همین راستا حجت الاسلام حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه‌ علمیه قم به خبرنگار رسا گفت: در دیداری که امروز یکشنبه پانزدهم فروردین با مدیر حوزه های علمیه داشتیم، آیت الله حسینی بوشهری ضمن تاکید بر اجرایی شدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب،  دستوراتی را نیز در این باره صادر کردند.
 
گفتنی است، اعضای هیات رییسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به همین منظور امروز به دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی رفتند و از آمادگی کامل خود برای پیگیری و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب سخن گفتند و از این مرجع تقلید توصیه هایی را مبنی بر لزوم انقلابی ماندن حوزه های علمیه و لزوم شناخت مبانی و معارف انقلاب و آسیب های متوجه آن شنیدند. /924/
ارسال نظرات