۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۳۲۳۲۱۷

نمایشگاه فاطمی آستان حضرت معصومه خاتمه یافت

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه نمایشگاه فاطمی با حضور تولیت آستان حضرت معصومه(س) بعد از ظهر امروز در سالن امام خامنه ای برگزار شد.
حرم حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه نمایشگاه فاطمی بعد از ظهر امروز در آستان حضرت معصومه(س) برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام سعیدی ضمن قدردانی از دست اندرکاران این نمایشگاه و تقدیر از اداره اوقاف و اداره تبلیغات اسلامی به خاطر همکاری با آستان حضرت معصومه(س) در برگزاری نمایشگاه فاطمی گفت: این نمایشگاه در ایام تعطیلات عید به خوبی فعالیت های آستان حضرت معصومه(س) را برای مردم تبیین و شفاف سازی کرد.

 

تولیت آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: شفاف سازی فعالیت نهادهای مختلف موجب جلب اعتماد مردم و خیران می شود و نمایشگاه فاطمی در زمنیه جلب اعتماد مردم و معرفی دستاوردهای آستان حضرت معصومه(س) عملکرد موفقی داشته است.

 

وی با اشاره به این که استقبال مردم از برنامه های فرهنگی و معارفی نمایشگاه فاطمی و آستان در ایام عید بسیار خوب بود، تصریح کرد: این استقبال خوب نشان می دهد که مردم تشنه معارف فاطمی و ولایی بوده و اگر این معارف در قالب برنامه های فرهنگی به آن ها عرضه شود از آن استقبال خواهند کرد.


حجت الاسلام سعیدی با قدر دانی از خادمینی که در برگزاری مناسب برنامه همکاری داشتند، یادآور شد: همکاری خادمان با زائران توانست تجلی خوبی از همدلی در سال اقدام و عمل را به نمایش بگذرد و همچنین اقدام و عمل خوب خادمان آستان حضرت معصومه(س) موجب رضایت خاطر زائران بانوی کریمه شد.


همچنین در این مراسم حجت الاسلام فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) نیز گزارش عملکردی از نمایشگاه فاطمی ارائه کرد.


تقدیر از مدیریت های فعال در نمایشگاه فاطمی و تقدیر از اداره کل تبلیغات اسلامی قم، اداره اوقاف و امور خیریه قم و مؤسسه خطابه امیر بیان از دیگر برنامه های آیین اختتامیه بود.

 

لازم به ذکر است، در نمایشگاه فاطمی، غرفه های مدیریت حرم، مدیریت فنی و مهندسی، مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات، مدیریت معارف قرآن و عترت، مدیریت فرهنگی و هنری، بهداشت و درمان، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات، بیداری اسلامی و دشمن شناسی، یادمان شهدا، سرّ دلبران (معرفی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری)، معرفی امامزادگان و مشاوره وقف و نذر فعال بودند و همچنین کارگاه تخصصی نماز، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری نشست های معرفتی، ارائه کتاب های انتشارات زائر با تخفیف ویژه و اجرای برنامه هایی ویژه کودکان و نوجوانان دختر و پسر برای زائران و مجاوران بانوی کریمه در ایام تعطیلات سال نو ارائه شد. /968/ت303/ی

ارسال نظرات