۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۲۳۲۲۸

کارگاه آموزش حفظ قرآن در مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کانون مبلغین و فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد با هدف آشنایی و حفظ آیات قرآن، دومین دوره حفظ قرآن را برگزار می کند.
رقابت بيش از 7 هزار حافظ قرآن کريم استان مرکزي

فاطمه زوارزاده مسؤول کانون مبلغین مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ابراز کرد: کانون مبلغین مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد به همت واحد فارغ التحصیلان این مرکز، دوره جدید حفظ کلام الله مجید را با هدف آشنایی با مفاهیم قرآنی و حفظ آیات الهی در محل مدرسه علمیه اسلام شناسی برگزار می کند.

 

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند:«یکى از چیزهائى که می تواند تدبر در قرآن را به ما ارزانى بدارد، حفظ قرآن است. ما حافظ قرآن کم داریم. من قبلا گفتم که در کشور ما حداقل باید یک میلیون نفر حافظ قرآن باشند.».

 

مسؤول این کارگاه، به هدف برگزاری این دوره اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت حفظ آیات الهی در زندگی و کاربرد دستورات الهی که خداوند متعال در آیات ذکر کرده است، این مرکز برگزاری دوره های حفظ و آشنایی با مفاهیم قرآنی را جزیی از رسالت خود در قبال طلاب و عموم اقشار جامعه می داند، به همین دلیل طبق سنوات گذشته کلاس های آموزشی حفظ قرآن را برگزار می کند.


استاد حوزه علمیه خواهران مشهد در خصوص شرایط برگزاری این دوره آموزشی افزود: این کارگاه با تدریس خانم علوی، حافظ کل قرآن مجید ویژه طلاب و عموم خواهران علاقمند روزهای شنبه ساعت 8 الی 10 در محل سالن اجتماعات واحد مبلغین و فارغ التحصیلان برگزار می شود.

 

زوارزاده با اشاره به این که عموم علاقه مندان می توانند در این دوره شرکت کنند، افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به واحد مبلغین و فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام نمایند؛ شرکت کنندگان، برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 38552790-051 تماس بگیرند./1309/303/ب3

 

ارسال نظرات