۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۳۲۳۲۹۷
امام جمعه بروجرد:

شهدای مدافع حرم از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با اشاره به به دفاع شهدای مدافع حرم از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: نبرد شهدا در برابر گروه های تروریستی تکفیری امنیت و آرامش را به ارمغان می آورد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در نشست برنامه ریزی آیین تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم ماشاء الله شمسه در این شهرستان گفت: این شهید والا مقام از شهدای مدافع حرم، پاداش یک عمر مجاهدت، ایثار و فداکاری خود را در دوران دفاع مقدس از خداوند متعال گرفت و به فیض رفیع شهادت رسید.

 

وی شهدای مدافع حرم را مهاجر الی الله خواند و افزود: این شهدا همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس سینه خویش را در برابر گلوله دشمن سپر کرده اند.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که هجرت شهدای مدافع حرم با شهادت آنان آمیخته شده است، عنوان داشت: این شهدا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که گروهک های تروریستی، کشتار مردم مظلوم و بی دفاع عراق، سوریه و یمن با هدف مخدوش کردن چهره اسلام ایجاد می شوند، اظهار داشت: هدف استکبار جهانی از راه اندازی گروهک های تروریستی تکفیری در منطقه، شکست بیداری اسلامی است.

 

حجت الاسلام ترابی در ادامه تصریح کرد: کم کردن تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران در منطقه هدف استکبار جهانی از راه اندازی گروه های تروریستی است.

 

وی اظهار داشت: امروز شهدای مدافع حرم با نبرد در برابر تروریست های تکفیری در آن سوی مرزها، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان می آورند.

 

امام جمعه بروجرد با یادآوری به این که جنگ بین حق و باطل از ابتدا وجود داشته و ادامه دارد، عنوان کرد: حق و حقیقت هرگز بدون ایثار و فداکاری در جامعه حاکم نمی شود.

 

وی انقلاب اسلامی را نمونه بارز پیروزی حق بر باطل خواند و یادآور شد: انقلاب اسلامی با نثار خون هزاران شهید به ثمر نشست.

 

حجت الاسلام ترابی  با بیان این که برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری باشکوه شهدای مدافع حرم وظیفه ما در راستای قدردانی از رشادت های این شهیدان است، عنوان داشت: شرکت گسترده و با شکوه آحاد مردم در این مراسم موجب تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه می شود./9451/202/ب2

ارسال نظرات