۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۳۲۳۳۶۷

مسابقه عکس نوشت رضوی در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه عکس نوشت رضوی همزمان با ششمین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز خبر داد.
حرم رضوي

علی اکبر صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری مسابقه عکس نوشت رضوی همزمان با ششمین جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز خبر داد و اظهار داشت: عموم علاقه‌مندان می توانند با انتخاب یک قطعه عکس بدون محدودیت زمانی و بر اساس موضوعات جشنواره عکس رضوی در این مسابقه شرکت کنند.


وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می توانند نوشته‌های خود را درباره جلوه های معنوی و عرفانی و خاطرات زیارت حضرت ثامن الحج(ع) در قالب قطعه ادبی، حدیث نفس و داستان کوتاه حداکثر در 2 هزار کلمه روایت کنند. این بخش به صورت استانی برگزار می شود و هر شرکت کننده می تواند تعداد 2 اثر به دبیرخانه ارسال کند.


صفی پور با بیان این‌که ششمین جشنواره سراسری عکس رضوی از سری برنامه های چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(علیه السلام) است که مرداد ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌ شود، افزود: برنامه های جنبی متعددی نیز همزمان با این جشنواره سراسری برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: هنرمندان و عکاسان می ‌توانند آثار خود را تا 31 اردیبهشت ماه به آدرس دبیرخانه واقع در تبریز، بلوار استاد شهریار، اول سر بالایی ولی عصر، مجتمع فرهنگی سینمایی 22بهمن تبریز، دبیرخانه جشنواره سراسری عکس رضوی ارسال کرده و یا با  تلفکس33281200 -041 تماس حاصل کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که سایت جشنواره به آدرس azarsh.shamstoos.ir برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ارسال آثار به صورت الکترونیکی پیش بینی شده است، افزود: ششمین جشنواره سراسری عکس رضوی و مسابقه عکس نوشت، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی برگزار می شود.


صفی پور افزود: این جشنواره با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(علیه السلام)، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان شرقی، انجمن هنر عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز برگزار می ‌شود./935/303/ب1

ارسال نظرات