۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۲۳۳۶۸
امام جمعه شهرستان زیدون:

اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی به معنای دوری از شعارگرایی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان زیدون با بیان این‌که اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی به معنای دوری از شعارگرایی است، گفت: اقتصاد مقاومتی در برابر توطئه، تهدید و تحریم های دشمن مقاوم و پویا است.
اقتصاد مقاومتي

حجت الاسلام سید ابراهیم قائمی، امام جمعه شهرستان زیدون، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال 1395 به شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی در برابر توطئه، تهدید و تحریم های دشمن مقاوم و پویا است.

 

وی با اشاره به این‌که در چنین اقتصادی نیازمند کشورهای بیگانه نیستیم، اظهار داشت: مسؤولان و مردم باید در این مسیر پر پیج و خم همراه و همدل یکدیگر باشند.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی باید همراه با اقدام و عمل باشد و رهبرمعظم انقلاب اسلامی نیز در این باره تأکید کردند، گفت: ولی امر مسلمین گفته بودند که اقتصاد مقاومتی اولویت نخست کشور قرار گیرد. اما مسؤولان و دولتمردان دراین باره تنها به بخشنامه و اقدامات مقدماتی اکتفا کردند.

 

امام جمعه شهرستان زیدون با بیان این‌که اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی به معنای دوری از شعارگرایی است، بیان داشت: در این عرصه باید دنبال پویایی و رشد تولیدات داخلی بود؛ اشتغال زایی، رفع بیکاری و تورم از دیگر نتایج این اقتصاد است و معضلات اجتماعی و فرهنگی از بین می رود.

 

حجت الاسلام قائمی وجود روحیه انقلابی و جهادی در تحقق اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل در این عرصه را اثرگذار برشمرد و خاطرنشان کرد: روحانیت در این باره وظیفه تبیین مطالبات رهبرمعظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی از طریق جلسات، سخنرانی و نماز جماعت ها را برعهده دارند./9453/303/ب1

ارسال نظرات