۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۳۲۳۳۷۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بهره گیری درست از ظرفیت های داخلی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بهره گیری درست از ظرفیت های داخلی است که امید می رود شاهد اقدامات شایسته ای در مسیر عملیاتی سازی شعار سال رهبر معظم انقلاب باشیم.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل امروز در دومین جلسه پرسنلی سال 95 اداره تبلیغات اسلامی آمل با گرامیداشت فرارسیدن سال جدید، اظهار داشت: در ایام نوروز مناسبت مهم میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) را داشتیم که ضرورت دارد سیره فاطمی به نحوی شایسته در جامعه ترویج شود.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گذاری شده است، افزود: ضرورت دارد گام های اساسی برای نهادینه سازی و تحقق شعار سال صورت گیرد.


وی خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند بهره گیری درست از ظرفیت های داخلی است که امید می رود شاهد اقدامات شایسته ای در مسیر عملیاتی سازی شعار سال رهبر معظم انقلاب باشیم.


حجت الاسلام رمضانی با قدردانی از تلاش ها و فعالیت های کارکنان اداره تبلیغات اسلامی آمل اظهار داشت: فعالیت های خوبی از سوی همکاران در واحدهای مختلف فرهنگی، تشکل های دینی و دیگر عزیزان صورت گرفته است که باید نسبت به ارسال گزارش کار لازم در زمان تعیین شده اقدام شود.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل خاطرنشان کرد: نیاز است در مسیر ترویج اندیشه های والای دینی و تفکر اسلام ناب محمدی در جامعه کوشا بوده و از همه ظرفیت ها برای تحقق این امر مهم و اساسی استفاده کنیم.


وی با بیان این که باید تلاش های خوبی برای انجام برنامه ها و سرفصل های ابلاغی صورت گیرد، بیان داشت: ترویج تعالیم والای دینی برکات و ثمرات ارزشمندی در جامعه دارد که طلب می کند در این راستا اهتمام خاصی وجود داشته باشد.


حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که دشمنان در تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف دین محوری در جامعه هستند، گفت: مقابله با جنگ نرم دشمنان نیازمند بهره گیری از تعالیم والای دینی است که باید به درستی در جامعه ترویج شود.


استاد حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: سنت حسنه و نیکوی اعتکاف را در ماه مبارک رجب در پیش داریم که باید  برای انجام این امر معنوی همکاری های لازم صورت گیرد.


وی با بیان این که ضرورت دارد برای پیشبرد درست امور تلاش های شایسته ای انجام شود، گفت: نیاز است با اقدامات شایسته زمینه حضور بیش از پیش مردم در این سنت حسنه فراهم شود.


حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: مراسم معنوی اعتکاف از جایگاه رفیع و گرانقدری برخوردار است که می توانیم از این ظرفیت ارزنده برای ترویج معنویت در جامعه بهره گیری کنیم./1314/202/ب1

ارسال نظرات