۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۳۲۳۴۲۷
تمدید مهلت ثبت نام تا 20 فروردین؛

مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری آمل در 3 رشته دانش پژوه می پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل در سه رشته تفسیر و علوم قرآن، مدرسی فقه و اصول و کلام متقارن در مقطع کارشناسی ارشد(سطح سه) از علاقه‌مندان ثبت نام به عمل می آورد.
حوزه علميه امام حسن عسکري

حجت الاسلام نورایی، رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، اظهارداشت: مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل تحت اشراف حضرت آیت الله جوادی آملی برای سال تحصیلی جدید دانش پژوه می پذیرد.


وی تصریح کرد: این مؤسسه در سه رشته تفسیر و علوم قرآن، مدرسی فقه و اصول و کلام متقارن در مقطع کارشناسی ارشد (سطح سه) از علاقه مندان ثبت نام به عمل می آورد.


حجت الاسلام نورایی با اشاره به شرایط پذیرش در این مؤسسه خاطرنشان کرد: دارا بودن مدرک سطح دو تخصصی یا اتمام پایه نهم حوزه تا پایان سال 95، قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی حضوری و حداکثر سن 34 سال از جمله شرایط است.


رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل افزود: اعطای مدرک تخصصی معتبر از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معافیت از شرکت در کلاس های دروس جنبی، امکان شرکت در در دوره سطح سه حوزه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی ماهانه و امکان استفاده از کتابخانه و امکانات رفاهی مؤسسه از جمله مزایای ثبت نام است.


وی ادامه داد: منابع عمومی رشته های تخصصی سطح سه شامل کتاب کفایه الاصول آخوند خراسانی در درس اصول و کتاب مکاسب شیخ انصاری در درس فقه است.


حجت الاسلام نورایی با اشاره به منابع تخصصی رشته های تخصصی سطح سه تصریح کرد: کتاب های کفایه الاصول آخوند خراسانی، کلیات فی علم الرجال آیت الله سبحانی و مکاسب شیخ انصاری از منابع درسی فقه و اصول است.


رییس مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) آمل بیان داشت: کتاب های بدایه الحکمه علامه طباطبایی، درآمدی بر علم کلام ربانی گلپایگانی و تلخیص الهیات آیت الله سبحانی از منابع تخصصی درس کلام متقارن است.


وی به منابع تخصصی درس تفسیر و علوم قرآن اشاره کرد و افزود: کتاب های اعراب القرآن و بیانه محی الدین درویش، مجمع البیان مرحوم طبرسی و تلخیص التمهید آیت الله معرفت از جمله منابع این درس است.


حجت الاسلام نورایی از تمدید مهلت ثبت نام تا بیستم فروردین ماه خبرداد و بیان داشت: دانش پژوهان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مدیریت امور مراکز تخصصی حوزه های علمیه نسبت به ثبت نام خود در مهلت مقرر اقدام کنند.


رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که پیش از این مهلت ثبت نام تا بیست و هشتم اسفندماه سال 94 بود که تمدید شده است، گفت: دهم اردیبهشت ماه سال 95 نیز زمان برگزاری آزمون کتبی برای پذیرش از دانش پژوهان متقاضی است./1314/302/ب1

ارسال نظرات