۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۳۲۳۵۴۴
با حضور در دفتر آیت الله نظری صورت گرفت؛

تشرف یک بهایی به دین مبین اسلام

خبرگزاری رسا ـ یکی از بهائیان استان مازندران با حضور در دفتر آیت الله نظری خادم الشریعه پس از انجام مصاحبه های دینی و توجیه کامل مکتب تشیع اثنی عشری، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائیت به مکتب تشیع روی آورد.
دين اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، یکی از بهائیان استان مازندران با حضور در دفتر آیت الله نظری خادم الشریعه و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری، رییس ستاد دهه غدیر کشور، پس از انجام مصاحبه های دینی و توجیه کامل مکتب تشیع اثنی عشری، ضمن برائت از فرقه ضاله بهائیت به مکتب تشیع روی آورد.

 

بر اساس این گزارش، آقای ذات الله تقوایی 91 ساله با حضور در دفتر حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه به دین مبین اسلام مشرف شده و تصریح کرد: این دین بهترین دین برای هر انسانی در عصر حاضر است.

 

وی با اغرار و با عقلانیت، تعهد، انعطاف و حالت عدل و اغرار به این که خداوند متعال را باور دارم، پیامبر اسلام را باور دارم و ولایت علی و آل علی را باور دارم به متکب تشیع گروید.

 

رییس ستاد دهه غدیر کشور در این دیدار با تبریک پذیرش این فرد به دین مبین اسلام و متکب تشیع، گفت: همه ارزش های اخلاقی، انسانی و دینی در اسلام ناب نهفته است و نها تعالیم دینی است که انسان را به اوج سعادت می رساند.

 

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که امروز اسلام ناب در دنیا عزت و عظمت دارد، خاطرنشان کرد: این عزت و سربلندی در سایه توجهات خداوند متعال به امت اسلامی در عرصه جهانی حاصل شده است.

 

وی بر ضرورت بهره گیری از احکام و ارزش های دینی در زندگی فردی و اجتماعی تأکید کرد و بیان داشت: اسلام دین حق است و امروز نیز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی احکام اسلام حقیقی در این کشور اجرایی می شود.

 

در پایان این دیدار یک جلد کلام الله مجید و چند کتاب با موضوع غدیر و ولایت از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمود نظری به وی اهدا شد./950/202/ب3 

ارسال نظرات