۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۳۲۳۵۷۰
به منظور دسترسی سریع و آسان به آخرین اخبار و اطلاعات؛

اپلیکیشن موبایل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه موبایل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به منظور دسترسی سریع و آسان به آخرین اخبار و اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از سوی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه منتشر شد.
علوم و فرهنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اپلیکیشن معرفی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با هدف معرفی پژوهشگاه، پژوهشکده‌ها، هیأت علمی و آثار مکتوب و محصولات نرم‌افزاری پژوهشگاه و اطلاع‌رسانی سریع به مخاطبین، توسط مدیریت فناوری اطلاعات پژوهشگاه طراحی و پیاده‌سازی شده است.

 

شایان ذکر است، از بخش‌های اصلی این نرم‌افزار می توان به بخش معرفی پژوهشگاه اشاره کرد که در این بخش به معرفی کامل پژوهشگاه، معاونت‌ها، پژوهشکده ها، مراکز و ادارات پرداخته شده است و همچنین قسمت دیگر بخش اخبار است که در آن اخبار و اطلاع رسانی فعالیت های پژوهشگاه قرار داده می شود.

 

از قسمت های دیگر این نرم افزار، بخش معرفی هیأت علمی جهت معرفی اعضاء هیئت علمی پژوهشگاه، بخش آثار و محصولات جهت معرفی آثار و محصولات پژوهشگاه از قبیل نرم افزارهای موبایلی، طرح های پژوهشی، پایگاه های پژوهشی، کتاب‌ها، نشریات و نرم افزارها، بخش نشست‌های علمی  برای پخش زنده نشست‌ها، اخبار نشست ها و آرشیو نشست‌ها و بخش گزارشات تصویری جهت گزارش تصویری از فعالیت‌های پژوهشگاه هستند.

 

گفتنی است، نسخه 1 این نرم‌افزار به زبان فارسی بوده و به زودی سایر زبان‌ها نیز به این اپلیکیشن اضافه می‌‌شود و علاقه‌مندان می توانند برای دانلود و نصب برنامه موبایل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از سایت بازار به نشانی https://cafebazaar.ir/app/com.adib.mh.isca/?l=fa مراجعه کنند./1330/203/ب2

ارسال نظرات