۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۳۲۳۵۹۹

تشریح برنامه‌های سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در تبریز

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی به تشریح برنامه‌های سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی در استان پرداخت.
حجت الاسلام وحدت مشهوري، معاون فرهنگي و اجتماعي اداره کل اوقاف و امور خيريه آذربايجان شرقي

حجت الاسلام وحدت مشهوری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به تشریح برنامه‌های سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی در استان پرداخت و اظهار داشت: مسابقات قرآنی در سطح کشوری همه ساله در بهمن و اسفندماه برگزار می‌شد که امسال در مهر و آبان ماه برگزار می‌شود.


وی با بیان این‌که از 14 فروردین تبلیغات برای دعوت داوطلبان شرکت در مسابقات قرآنی را آغاز کردیم، خاطرنشان کرد: این مسابقات در 11 رشته قرآنی و در دو سطح زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار می‌شود که امسال با ویژه برنامه های جنبی مختلفی نیز همراه خواهد بود.


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی افزود: در بازه زمانی 11 اردیبهشت تا 13 خرداد مرحله شهرستانی، 20 تیر تا 12 شهریور مرحله استانی و 25 مهر تا 7 آبان مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی انجام می‌شود.


حجت الاسلام مشهوری با بیان این‌که برگزیدگان هر رشته مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، یادآور شد: نفرات اول تا سوم رشته‌ها در هریک از شهرستان ها به مسابقات استانی راه و نفرات برتر مسابقات استانی نیز به مرحله کشوری راه می یابند.


وی با بیان این‌که رشته های ابتهال، اذان، مدیحه سرایی، چهار رشته حفظ، قرائت جزء 11 رشته قرآنی این مسابقات خواهند بود، گفت: مسابقات قرآنی زیر 18 سال نیز از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود که هنوز دستورالعمل برگزاری آن ابلاغ نشده است.


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با اشاره به روش‌های نام‌نویسی برای شرکت در این مسابقات قرآنی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند از طریق سایت
www.quraniran.ir و یا از طریق مراجعه به ادارات اوقاف ثبت نام کنند./935/303/ب1

ارسال نظرات