۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۳۲۳۶۴۱
امام جمعه شهرستان چمران:

برخی در داخل قصد دارند، سلاح های موشکی را به گزینه بعدی مذاکره تبدیل کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان چمران با اشاره به جمله فردای دنیا، فردای مذاکره است، گفت: پشت پرده چنین افکار، اهدافی برای تعامل با کشورهای غربی است و متأسفانه قصد دارند گزینه بعدی برای مذاکره بحث سلاح های موشکی قرار گیرد که این ذلت و خواری است.
موشک

حجت الاسلام سید منتصر هاشمی، امام جمعه شهرستان چمران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جمله فردای دنیا، فردای مذاکره است، ابراز داشت: امروز جهان استکبار قصدش حمایت از رژیم صهیونیستی است و برای تحقق اهداف خود در منطقه نیازمند مقاومت و هدف او از بین بردن سلاح مقاومت است.

 

وی با اشاره به این‌که دولت و نیروی دفاعی و نظامی باید هوشیار باشند؛ این سلاح با عزت و استقامت به دست آمد و آمریکا و کشورهای جهان را به میز مذاکره نشاند، اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب اسلامی و ملت ایران اجازه چنین کاری را نخواهند داد.

 

این مقام مسؤول در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه چرا برخی ها در داخل حرف از مذاکره می زنند در حالی که کشورهای جهان روز به روز تجهیزات نظامی خود را توسعه می دهند، گفت: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به چنین دیدگاهی فرمودند که اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد، یک مسأله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است.

 

امام جمعه شهرستان چمران افزود: پشت پرده چنین افکار، اهدافی برای تعامل با کشورهای غربی است و متاسفانه قصد دارند گزینه بعدی برای مذاکره بحث سلاح های موشکی قرار گیرد که این ذلت و خواری است.

 

حجت الاسلام هاشمی با تأکید براین‌که مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در خط ولایت گام بردارند، خاطرنشان کرد: مداحان از انحرافات و مطالبی که منبع دینی و فقهی ندارد، استفاده نکنند تا بتوانند جوانان و نوجوانان را در مسیر نظام و اهل بیت(ع) ثابت قدم نگه دارند.

 

امام جمعه چمران به نقشه پشت پرده استکبار جهانی و توطئه برنامه ریزی شده آنها برای نسل سوم اشاره کرد و بیان داشت: استکبار به دنبال سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت مباحث ظاهری است اما باید جهت را به سمت مسائل با محتوا تغییر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در این دیدار مباحث کاربردی از زندگی اهل‌بیت(ع) را سبب عمق‌یابی و تأثیرگذاری بیشتر مداحی‌ها خواندند و در ادامه فرمودند: در روزگار پیچیده‌ امروز و فردا، باید از همه‌ ابزارهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دفاعی، برای تقویت جایگاه ایران استفاده کنیم./9453/302/ب1

ارسال نظرات