۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
کد خبر: ۳۲۳۸۷۹
سردار کریمیان:

حفظ روحیه انقلابی لازمه تحقق رهنمودهای رهبری است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا گفت: با توجه به توطئه های روزافزون دشمنان، همه وظیفه داریم روحیات پاسداری از انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کنیم.
«من انقلابي‌ام»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع اعضای بسیج خواهران، اظهار داشت: 50 درصد مخاطبان ما در سپاه خواهران هستند و با توجه به ظرافت و دقت عمل و جدیتی که دارند مجموعه بسیج جامعه زنان معمولا جزو موفق‌ترین رده‌ها هستند.

 


وی با بیان این‌که جامعه پویا و موفق بدون توجه به نقش بانوان، مادران و همسران محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر در دوران هشت سال دفاع مقدس توانستیم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم، در سایه تربیت صحیح دینی رزمندگان در محیط خانواده بوده است.

 


سردار کریمیان با اشاره به این‌که مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان با تأسی از سبک زندگی ا
سلامی بر عهده دارند، تصریح کرد: نسل جدید انقلاب اسلامی نیز بایستی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و این رسالت خطیر بر عهده بسیج خواهران است تا قشر بانوان را با سبک زندگی علوی و فاطمی آشنا کنند.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی‌گری و با بیان این‌که روحیه جهادی و انقلابی‎‌گری لازمه تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری است، افزود: با توجه به توطئه های روزافزون دشمنان، همه وظیفه داریم روحیات پاسداری از انقلاب اسلامی را حفظ و تقویت کنیم.

 


همچنین علی ‌اصغری، مسؤول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در سخنانی نخستین شرط و ویژگی پاسدار پیرو خط امام و رهبری را داشتن روحیه انقلابی و ارزشی دانست و خاطرنشان کرد: روحیه ارزشی و انقلابی دو عامل اصلی پایبندی انسان به شریعت الهی است.

 


سرهنگ اصغری شرط بعدی را پذیرش ولایت اولیای الهی دانست و تاکید کرد: انسان هر چقدر هم به شریعت الهی پایبند باشد، ولی در پذیرش ولایت ولی الله مشکل داشته باشد، هیچ ارزشی ندارد، چراکه امروز در دنیا همه مصیبت‌ها در جهان اسلام زیر سر افرادی است که به شریعت الهی پایبند هستند ولی به ولایت ولی‌الله معتقد نیستند.

 


وی خاطرنشان کرد: امروز تکفیری ها و سلفی‌ها که بیشترین، زشت‌ترین و خشن‌ترین جنایات تاریخ را مرتکب می شوند، در پذیرش ولایت ولی الله مشکل دارند، از این روست که به حقیقت دین پی نبرده اند، همین گروه های تروریستی چهره حقیقی اسلام را خدشه دار می کنند./935/202/ب1

ارسال نظرات