۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۳۲۳۹۰۷
حجت‌الاسلام رضایی مطرح کرد؛

مهم‌ترین عوامل درخشندگی روزافزون انقلاب اسلامی ایران

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استکبار ستیزی و حمایت از محرومان به عنوان مهم‌ترین عوامل درخشندگی روزافزون انقلاب اسلامی نام برد و نظام اسلامی ایران را مایه امید محرومان خواند.
قائم مقام نمايندگي ولي فقيه در بنياد مسکن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به فعالیت‌های بنیاد مسکن در سال گذشته به تبیین عوامل درخشندگی روزافزون انقلاب اسلامی ایران پرداخت.
 
وی با اشاره به تلاش استکبار برای سلطه بر مسلمانان، از استکبارستیزی امام راحل و امروز مقام معظم رهبری به عنوان عامل مهم درخشندگی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: مسلمانان با قیام امام که مبنای آن اسلام بود و توانست در جهان دگرگونی ایجاد کند، با اقتدار اسلام شدند و هر روز شاهد درخشش و بالندگی اسلام هستند.
 
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام راحل هیچ لحظه‌ای در برابر استکبار کوتاه نیامدند و مستکبران هم پیش از انقلاب فکر نمی‌کردند که یک مرجع تقلید از حوزه علمیه قم با شعار پیاده کردن احکام اسلام همه آرمان‌هایی را که آنها در منطقه داشتند بر باد دهد.
 
وی در ادامه نظام مقدس انقلاب اسلامی را مایه امید محرومان خواند و تصریح کرد: درخشش انقلاب اسلامی ایران به سبب استکبار ستیزی امام و حمایت او از محرومان بوده است.
 
حجت‌الاسلام رضایی با بیان این‌که دفاع از محرومان توسط امام خمینی(ره) و امروز از سوی مقام معظم رهبری مثال‌زدنی است، ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام راحل با صدور فرمانی، حساب 100 را به نام خودشان برای رفع مشکل محرومان در بانک ملی افتتاح می‌کنند.
 
وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند شما مردم شریف ایران در جریان مبارزه با استثمار پیروزی بزرگی بدست آوردید و توانستید با اتکا به خدای متعال و وحدت کلمه و مشارکت قشرها در برابر طاغوت زمان غلبه کنید و پشت ابرقدرت‌ها را بلرزانید، اکنون نیز باید با خودیاری و همکاری برای مبارزه علیه فقر و محرومیت بسیج شوید و برای کمک به مردم مستضعف کمر همت ببندیم.
 
وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند که بنیاد مسکن یکی از برکات مستمر و صدقات جاری امام راحل است، گفت: بنیاد مسکن یکی از بابرکت‌ترین یادگارهای امام راحل است که با فرمان ایشان به وسیله عده‌ای شکل می‌گیرد و امروز می‌بینیم که با مطالعه تاریخچه بنیاد مسکن خدمات بسیار ارزشمندی به جامعه کرده است.
 
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تمام شهرها و روستاهای کشور فعالیت داشته است که حاصل آن ساخت بیش از 500 هزار واحد خانه برای محرومان در شهرها و ساخت و بهسازی خانه روستائیان بوده است.
 
وی با بیان این‌که بنیاد مسکن انقلاب در راستای خدمت بیشتر به مستمندان و محرومان به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با چند نهاد به مبلغ 1300 میلیارد تومان پرداخته است، از بنیاد برکت با قرارداد ساخت 4000 واحد مسکن، منطقه آزاد اروند 2200 واحد، سازمان بهزیستی 20000 واحد و کمیته امداد نیز 20000 واحد نام برد./920/پ202/ج
ارسال نظرات