۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۳۲۳۹۱۷
آیت‌الله امامی کاشانی مطرح کرد؛

آمریکا مظهر بداخلاقی و بدعهدی است/ عمل به وظیفه برای تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری رسا ـ خطیب نماز جمعه تهران از آمریکا به عنوان مظهر بداخلاقی و بدعهدی نام برد و گفت: کسانی که به دنبال رابطه با آمریکا هستند باید بدانند که آمریکا دشمن است و دشمن می‌گردد نقطه‌ای را پیدا کرده تا علیه کشور اقدام کند.
نماز جمعه تهران به امامت آيت الله امامي کاشاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران، شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را از اولویت نخست کشور خواند و گفت: اگر در اقتصاد موفق شویم در مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز موفق خواهیم شد.
 
وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب در دیدار برخی مسؤولان کشور فرمودند که محور اقتصاد دولت است و همه باید به دولت کمک کنند تا کشور طی یک سال به آنچه مطلوب است دست یابد، ابراز کرد: بحث اقتصاد فنی است و نماز جمعه جای مباحث فنی نیست، اما آنچه من بیان می‌کنم مباحث فرهنگی است.
 
خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: فرهنگ اسلام بیکاری را نمی‌پذیرد و می‌گوید باید کار را ایجاد کرد.
 
آیت‌الله امامی کاشانی در این رابطه از آمریکا به عنوان مظهر بداخلاقی و بدعهدی نام برد و گفت: کسانی که به دنبال رابطه با آمریکا هستند باید بدانند که آمریکا دشمن است و دشمن می‌گردد بر این‌که نقطه‌ای را پیدا کرده تا در آن نقطه علیه کشور اقدام کند؛ این مسأله بسیار مهم و قابل توجه است.
 
وی با بیان این‌که اگر صادقانه به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی برویم، به فرمایش رهبر معظم انقلاب خدا کمک می‌کند و آنچه مورد نظر است محقق می‌شود، اظهار داشت: بدون شک در کشور جمهوری اسلامی ایران که اکثر جوانان با تحصیلات عالیه هستند، اقتصاد باید دانش‌بنیان و مناسب با زمان باشد.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به رونق صنعت‌های کوچک در کشور چین و نظارت بنگاه‌های بزرگ بر این صنعت‌های کوچک، خواستار شد: دولت و بنیادهای بزرگ کشور که در راستای فعالیت‌های اقتصادی اقدام می‌کنند به صورت تشکیلاتی عمل کرده و به ایجاد شغل برای جوانان بپردازند.
 
آیت‌الله امامی کاشانی حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب را سبب از بین رفتن مشکلات خواند و از سرمایه‌داران خواست که با حضور خود در فعالیت‌های اقتصادی، به خاطر خدا در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند و تشکیلاتی نیز برای نظارت به وجود آید.
 
وی تصریح کرد: به خاطر عزت جمهوری اسلامی ایران بیاییم بر محور شخص رهبری یعنی محور فقاهت، عدالت، ورع و تقوا، تدبیر و جهان‌بینی، بدون حساب‌های خورده با هم، منفعت ملت را در نظر بگیریم و هر کسی از علم و ثروت خود به وظیفه‌ای که درباره اقتصاد مقاومتی داریم عمل کنیم./920/پ201/ج
ارسال نظرات