۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۳۲۳۹۵۹
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان:

وحشت استکبار جهانی از نفوذ و قدرت ایران در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سنجری گفت: باید بدانیم که وحشت کدخدا از نفوذ و قدرت ما و همچنین رشد علمی و فناوری کشورمان است از این رو؛ دشمن روزهای کسادی و ورشکستگی را برای خود پیش بینی قطعی کرده است که دست به هر اقدامی می زند تا به اهداف شومش دست یابد.
حجت الاسلام سنجري

حجت الاسلام سنجری مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با وحشت آمریکا از قدرت ایران در منطقه، اظهار داشت: شاید کمتر کسی باور می کرد که سال 57 انقلابی شکل بگیرد و به سرعت جهانگیر شود و طول و عرض جغرافیایی را بی اثر کند و مکانی را بدون شناخت ایران در جهان باقی نگذارد.


وی بیان داشت: این سرعت و این وسعت قطعا بدون مزاحم نبوده و نخواهد بود چنانچه از همان روز های اول انقلاب با موانع و دشمن های بزرگی در داخل و خارج از کشور روبه رو بودیم اما امروز ما به مرحله ای از عزت و سربلندی رسیده ایم که قابل قیاس با کل تاریخ نیست.


حجت الاسلام سنجری ادامه داد: این عزت و عظمت به واسطه انقلاب و انقلابی بودن، مسلمان بودن و ولایی ماندن بوده است از این رو دشمن می خواهد این عظمت و صلابت را از ما بگیرد.


وی خاطرنشان کرد: دشمن هر روز با بهانه و نقشه ای جدید برعلیه ما وارد عمل می شود به گونه ای که؛ یک روز حقوق بشر را حامیان ضد بشر بهانه می کنند، یک روز شورای امنیت؛ بی امنیت قطعنامه ای را برعلیه ما تدوین می کنند و روزی دیگر مسأله صلح اخیر هسته ای را به شکل بمب هسته ای مطرح می کنند.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان گفت: انگار نه انگار که آمریکا در یک سال؛ قریب یک تریلیون دلار هزینه موشک های هسته ای خود کرده است و حتی کره شمالی نیز هر چند ماه یک بار موشک های هیدروژنی ونیتروژنی اش را امتحان می کند همچنین رژیم اشغال گر اسرائیل؛ رجز تعداد موشک هایش را برای ما می خواند و فرانسه و انگلیس و اروپا از اختصاص بودجه های نجومی در جهت تقویت و وسعت نیروگاه ها و موشک های اتمی شان خبر می دهند.


وی عنوان داشت: وقتی کشوری مثل ایران که رهبر عالیقدرش تولید موشک های اتمی را حرام اعلام کرده، جهت امنیت کشورش موشک های متعارف دفاعی خود را در رزمایشی (در منطقه مشخص شده جغرافیایی ایران) امتحان می کند، به آمریکا بر می خورد که چرا باید ایران دارای چنین موشک هایی باشد در حالی که این کشور با وجود فاصله هزاران کیلومتری با خلیج فارس؛ هرروز با لشکرکشی و رزمایش های مشترک در خاک دیگر کشورها؛ دخالت در امور کشورهای دیگر را بر خود روا می داند و این عملکردش در سازمان ملل نیز درست به حساب می آید در حالی که کار جمهوری اسلامی نادرست خوانده می شود.

این مقام مسؤول در ادامه بیان داشت: به یقین باید گفت آمریکا برنامه موشکی ایران را بهانه کرده است تا از نفوذ ایران در کشورهای دنیا جلوگیری کند و سعی دارد ایران را تحت فشار قرار دهد تا دست از حمایت جبهه مقاومت بردارد و از سویی دیگر در کار نهادهای قانونی و اسلامی ایران همچون شورای نگهبان اخلال ایجاد کند و جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی از مواضع اصیل انقلابی خود کند.


حجت الاسلام سنجری یاد آور شد: آمریکایی ها سعی دارند به دنیا القا کنند که موشک های ایران دارای توان حمل کلاهک هسته ای است و حمایت آنان از جبهه مقاومت، حمایت از تروریسم است از این رو همه دنیا باید از قدرت گرفتن ایران جلوگیری کند.


وی ابراز داشت: به نظر می رسد اگر چراغ سبزهای درونی به آمریکا قطع شده بود و ابراز علاقه نسبت به برجام از ادبیات مسؤولان ما با تعابیر برجام 2 و 3 خارج می شد، قطعاً آمریکا و هم پیمانانش چنین گستاخی هایی را نسبت به ما نداشتند.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان افزود: ابتدا باید مشخص شود که برجام یک و مذاکره با آمریکا چه دستاوردهایی داشته تا در ادامه به دنبال برجام های بعدی باشند چرا که آنچه امروز شاهد هستیم جز تحریم و تهدید؛ سخن دیگری نبوده است.


وی در پایان تاکید کرد: باید بدانیم که وحشت کدخدا از نفوذ و قدرت ما و همچنین رشد علمی و فناوری کشورمان است از این رو؛ دشمن روزهای کسادی و ورشکستگی را برای خود پیش بینی قطعی کرده است که دست به هر اقدامی می زند تا به اهداف شومش دست یابد اما ان شاءالله با عزم راسخ و اهتمام به عملی کردن اقتصاد مقاومتی؛ هر روز شاهد روسیاهی و سرخوردگی بیشتر دشمن خواهیم بود./9703/302/ب1

ارسال نظرات