۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۳۲۳۹۶۳
امام جمعه موقت زابل:

دنیای استکبار به ‌دنبال انحصاری کردن دانش هسته‌ای است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت شهرستان زابل با بیان اینکه دانش هسته‌ای نیاز عصر حاضر است، گفت: دنیای استکبار به‌ دنبال انحصاری کردن دانش هسته‌ای است و در حالی استفاده از این فناوری را برای دیگران ممنوع کرده است که خودشان هزاران سلاح اتمی در اختیار دارند.
هاشمي فعالیت هسته اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام سید قاسم هاشمی، امام جمعه موقت شهرستان زابل در خطبه‌های نماز جمعه 20 فروردین که در مصلی المهدی(عج) اقامه شد، گفت: در عصر حاضر، دستیابی به دانش و فناوری هسته‌ای یک نیاز است، اما دنیای استکبار با زورگویی می‌خواهد این فناوری فقط در اختیار خودش باشد تا هر کار می‌خواهد با آن بکند.


امام جمعه موقت زابل بیان کرد: در ایران اسلامی، دانشمندان متدین و مجاهد ما بدون کمک کشورهای بیگانه، با تکیه بر ظرفیت و تلاش‌های خودشان به این دانش مهم دست پیدا کرده‌اند و به کسی اجازه نمی‌دهیم ما را از این فناوری محروم کند.


وی افزود: جمهوری اسلامی برای دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای، شهدای بسیاری داده است که امیدواریم خداوند شهدای هسته‌ای ما را با شهدای کربلا محشور کند و دولت و ملت نیز قدردان مجاهدت‌های آن عزیزان باشند.


حجت‌الاسلام هاشمی در ادامه با اشاره به روز هنر انقلابی، عنوان کرد: 20 فروردین روز هنر انقلابی و سالگرد شهادت شهید آوینی است که واقعا یک هنرمند متعهد و انقلابی بود و هنر را در خدمت ارزش‌ها قرار داد.


وی اظهار کرد: شنبه 21 فروردین نیز سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی است که یک سردار واقعی و سرباز سپاه اسلام بود و مقام معظم رهبری ایشان را یک نظامی پاسدار، پرهیزکار، سرباز صادق و فداکار دین و قرآن و امیر سرافراز ارتش اسلام معرفی می‌کنند.


امام جمعه موقت زابل با بیان اینکه دوشنبه 23 فروردین، مصادف با سوم رجب و سالروز شهادت امام هادی علی النقی(ع) است، افزود: این امام بزرگوار در دوران فشار و خفقان حکومت وقت، یک لحظه دست از تبلیغ دین اسلام واقعی و مبارزه با بی عدالتی برنداشتند.

 

وی بیان کرد: امام هادی(ع)  در برابر ناملایمات بردبار بودند و تا جایی که مصلحت اسلام ایجاب می‌کرد با دشمنان حق و ناسزاگویان و اهانت کنندگان به ساحت مقدس آن حضرت، با بردباری برخورد می‌کردند./831/202/ب2

ارسال نظرات