۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۳۲۳۹۷۶
آیت‌الله ایمانی:

موفقیت در اقتصاد با تغییر نگاه حاصل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: کشورمان در زمینه اقتصادی نیز باید با برنامه‌ریزی اصولی و علمی و توجه به ظرفیت‌های داخلی در دنیا شگفتی‌ساز شود.
آيت الله ايماني، نماينده ولي فقيه و امام جمعه شيراز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان فارس، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان اینکه ایران اسلامی با قطع امید از بیرون کشور در زمینه فناوری هسته‌ای به موفقیت دست پیدا کرد گفت: کشورمان در زمینه اقتصادی نیز باید با برنامه‌ریزی اصولی و علمی و توجه به ظرفیت‌های داخلی در دنیا شگفتی‌ساز شود.

 

وی با اشاره به اینکه تفکری که به دنبال ارتباط با آمریکا است شکست را به‌دنبال دارد افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی سال جدید در مشهد مقدس به این نکته اشاره کرده بودند که اگر به دنبال رابطه‌ای خاص با آمریکا باشیم به معنی عقب‌نشینی از مطالبات است و امروز همگان شاهدند که رفتارها و برخوردهای آنان با جمهوری اسلامی چگونه است.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر اینکه از تفکری که می‌گوید باید با آمریکا ارتباط برقرار کنیم نباید انتظاری جز عقب‌نشینی آرام از اهداف و مطالبات خود را داشته باشیم، اظهار داشت: با بررسی اتفاقات چند مدت گذشته می‌توان به این مهم پی برد که چگونه باید در زمان ارتباط برقرار کردن، اعتقادات و اهداف نادیده گرفته شود که به طور یقین چنین نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه رسیدن به موفقیت اقتصادی باید با برنامه‌ریزی‌هایی مانند فعالیت‌های هسته‌ای انجام شود، گفت: همان‌گونه که توانستیم با استفاده از نیروی انسانی به موفقیت هسته‌ای برسیم، باید نگاه اقتصادی خود را نیز تغییر دهیم تا موفقیت حاصل شود.

 

آیت‌الله ایمانی با اشاره به فرا رسیدن 20 فروردین و سالروز فناوری هسته‌ای اظهار داشت: موفقیت‌های ایران در صنعت فناوری هسته‌ای در طول تاریخ به اعتراف بسیاری از دانشمندان و کارشناسان منصف جهان بی‌نظیر بوده است.

 

امام جمعه شیراز با بیان اینکه بسیاری از کشورهایی که فناوری هسته‌ای دارند با استفاده از پول، اساتید و حتی شاگردان دیگر کشورها توانستند به موفقیت در این فناوری دست پیدا کنند خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها از هیچ کمک مفیدی استفاده نکرد بلکه در اوج تحریم‌های ظالمانه قرار داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان گفت: با وجود اینکه ترور دانشمندان ناب هسته‌ای در دستور کار دشمنان ایران اسلامی قرار داشت اما کشورمان موفق شد در صنعت هسته‌ای به موفقیت‌های ارزنده‌ای دست پیدا کند./919/202/ب1

ارسال نظرات