۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۳۲۴۰۳۶
امام جمعه شهرستان بستک:

آمریکا به دنبال سلطه مجدد بر ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان بستک اختلاف بین ایران و آمریکا را یک مسأله ریشه ای دانست و گفت: آمریکا همواره به دنبال سلطه بر ایران بوده و از طریق کشورهای مظلوم و مسلمان چنگ اندازی می کند و همواره به دنبال سلطه مجدد است.
امام جمعه بستک

حجت الاسلام یونس قائدی امام جمعه شهرستان بستک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، دوره سه ماهه رجب، شعبان و رمضان را سبب تقویت جنبه دینی و اصلاح امور اجتماعی سیاسی در جامعه دانست و گفت: ماه رجب ماه ویژه‌ای است که جا دارد ما مسلمانان به آن اهمیت ویژه ای بدهیم.

 

وی درباره فضایل ماه رجب، افزود: انسان می تواند در این ماه انرژی های رفته را بازگرداند و وصل آن به ماه شعبان و سپس رمضان تاثیرات عمیق اجتماعی در جامعه را در بر دارد.

 

امام جمعه شهرستان بستک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا گفت: آمریکا با وقوع انقلاب در ایران پایگاه و منفعت های خود را از دست داد ولی توطئه های خود را ادامه داده است.

 

وی تصریح کرد: اصل بنیان اسلامی به این خاطر بود که دین بتواند حکومت کند و اسلام حاکمیت داشته باشد در حالیکه نظام آمریکا تفکر سکولاری دارد و دین و معنویت در آن جایگاهی ندارد.

 

حجت الاسلام قائدی بیان داشت: در طول چندین سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هدف آمریکا و جیره خواران آن مسأله دین و اسلام است که آن را از ایران جدا کنند که البته این آرزو را به گور خواهند برد.

 

امام جمعه شهرستان بستک اختلاف بین ایران و آمریکا را یک مسأله ریشه ای دانست و افزود: آمریکا همواره به دنبال سلطه در ایران بوده و از طریق کشورهای مظلوم و مسلمان چنگ اندازی می کند و همواره به دنبال سلطه مجدد هستند.

 

وی همچنین با اشاره به مسأله برجام تاکید کرد: این اختلاف با مسأله برجام حل نخواهد شد زیرا آنها کشوری می خواهند که نتواند پای مقابله با آمریکا را داشته باشد در حالیکه ایران اسلامی در حال حاضر جز ابرقدرت های دنیاست و حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

حجت الاسلام قائدی ایران اسلامی را در 4 زمینه نه گفتن به سیاست های اغواگرانه آمریکا، سیاست ضد اسرائیلی، مدل حکومت مردم سالاری دینی و الگوی ولایت فقیه، الگوی جهانیان دانست.

 

وی همچنین در پایان با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای از مهندسین و دانشمندان هسته ای که به ندای رهبر خویش لبیک گفتند تشکر و قدردانی کرد./851/302/ب1

ارسال نظرات