۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۳۲۴۱۶۶
به همت دانشگاه بین المللی امام رضا؛

همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: : همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی الزامات و اقتضائات فراگیری فرهنگ نماز در سطح جامعه بر پایه فرهنگ رضوی را تبیین می کند.
نماز

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، دکتر محمدعلی خلیل زاده، به عنوان رئیس کمیته علمی این همایش ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به همت پژوهشکده مجازی تربیت اسلامی بنیان در حال برنامه ریزی است که صبغه علمی داشته و با توجه به ظرفیت کمیته علمی همایش که با مشارکت بیش از 30 نهاد مرتبط برگزار می شود، در حد یک همایش علمی تخصصی توان فعالیت دارد.

 

وی در خصوص مخاطبان این همایش گفت: با توجه به اینکه مخاطبان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) عموم مردم هستند، اما دانشگاهیان، حوزویان و سایر اقشار نیز به عنوان خاطبان خاص این همایش، می توانند به متناسب با محورهای اصلی همایش به ارائه مقالات خود از طریق سایت همایش و نیز سایت های  ebonyan.ir و shamstoos.ir اقدام کنند که در نظر گرفته شده، به مقالات برتر، جوایز ویژه ای اهدا شود.

 

رئیس کمیته علمی این همایش، به تشریح اهداف این همایش پرداخت و عنوان کرد: همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی در 4 محور اصلی برنامه ریزی شده است که الزامات و اقتضائات فراگیری فرهنگ نماز در سطح جامعه بر پایه فرهنگ رضوی، نماز مبتنی بر فرهنگ رضوی زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی، نهادینه سازی فرهنگ نماز مبتنی بر آموزه های رضوی در ابعاد کمی و کیفی و توسعه و ترویج کمی و کیفی فرهنگ نماز در بازار با تاکید بر آسیب شناسی آن از جمله اهداف این همایش است.

 

رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) افزود: این همایش در تاریخ 21 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود و پژوهشگران می توانند آثار خود را تا تاریخ پنجم تیرماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند. /1310/102/ب3
 

ارسال نظرات