۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۳۲۴۲۱۶
با حکم رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی؛

مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام حسینی زهانی با حکم رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به سمت مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی منصوب شد.
حجت الاسلام حسيني زهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید محمدعلی حسینی زهانی، با حکم حجت الاسلام مسعودی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به عنوان مدیرکل فرهنگی تبلیغی این دفتر منصوب شد.


حجت الاسلام مسعودی در بخشی از این حکم نوشته است: با استعانت از درگاه حضرت حق و نظر به لزوم تمرکز جناب حجت الاسلام  عیسی‌نژاد در نمایندگی مرکز ملی پاسخگویی و ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از زحمات فراوان و تلاش‌های مخلصانه و مجاهدت‌های بی‌دریغ ایشان، جناب‌عالی را که بحمدالله از مراتب فضل، تجربه، تخصص و تعهد برخوردارید به سمت مدیرکل فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی خراسان رضوی منصوب می‌نمایم.


اینک که دفتر تبلیغات اسلامی با حرکت به سمت مأموریت‌گرایی و ترسیم راهبردهای کلان عرصه فرهنگ، توانسته جایگاه ویژه‌ای در عرصة نشر و گسترش فرهنگ ناب اسلامی در جامعه را احراز و حضور مؤثر خود را به اثبات رساند، تداوم و به روزکردن و بالندگی هرچه بیشتر دستاوردهای این تلاش ارزشمند، نیازمند همتی متعالی و تلاشی بی‌وقفه و مساعی بیش از پیش می‌باشد. 


امید است با اتکال به خداوند متعال و تداوم و توسعه فعالیت‌های مهم و ارزشمند گذشته و در پرتو حضور هوشمند، مستمرّ، فعّال و پیگیر جناب‌عالی و همدلی تمامی مدیریت‌های زیرمجموعه و سایر بخش‌های دفتر، و تقویت ارتباط با مرکز و نیز فرهیختگان حوزه ودانشگاه، برقراری ارتباط با مراکز همسو و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تبلیغ، توجه به تجربیات مفید دنیای معاصر و عنایت به فن‌آوری جدید در برنامه‌ریزی روزآمد، توجه به فرهنگ‌سازی و اثربخشی بیشتر تبلیغ، ساماندهی و ارتقای علمی و مهارتی مبلغان گرامی و تخصصی نمودن و گسترش عرصه‌های تبلیغی بویژه در ارتباط با امور قطب‌ها و قرارگاه‌های فکری فرهنگی، در جهت تحقق اهداف و مأموریت‌های فرهنگی تبلیغی دفتر و تدوین و پایش نقشه جامع تبلیغی، موفق و مؤید بوده جایگاه فعالیت‌های شعبه در این عرصه را ارتقا بخشید.


خاطرنشان می شود، حجت‌الاسلام حسینی زهانی پیش از این رییس حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بوده است./859/101/ب1

ارسال نظرات