۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۳۲۴۲۹۹
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

نیروهای مسلح مایه مباهات نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح مایه افتخار و مباهات نظام اسلامی و مردم هستند زیرا تحت فرماندهی نایب امام زمان(عج) انجام وظیفه می‌کنند.
احمد اميرآبادي

 به گزارش خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی طی سخنانی در دیدار فرماندهان یگان های ارتش مستقر در استان قم که در آستانه روز ارتش صورت گرفت، با گرامیداشت یاد شهدای نیروهای مسلح، بسیج، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: در هر کشوری آنچه که باعث دلگری ملتهاست، نیروهای مسلح آن کشور است که مایه قوام و دوام ملت و کشور بوده و به لحاظ دفاع از امنیت که خواست عمومی دولتها و ملتهاست، بالطبع بایستی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

 

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت در نیروهای مسلح، مباهات و افتخار است چون تحت فرماندهی نائب امام زمان(عج) که عالمی آگاه به زمان، عادل، شجاع، بصیر، ساده زی و محبوب همه است، انجام وظیفه می کنند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور خود در محضر رهبر معظم انقلاب و ابراز خرسندی ایشان از تداوم خدمت به مردم قم، گفت: ایشان فرمودند در همین صراط مستقیمی که قرار دارید، محکم بایستید.

 

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اشراف خود بر مسائل و مشکلات نیروهای مسلح و لزوم توجه دائمی به آنان، ابراز کرد: تلاش کرده ایم در بودجه، آنچه که در خور شان رزمندگان اسلام است، تخصیص یابد.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین بازدید خود از وضعیت واحدهای نیروهای مسلح مستقر در پاسگاه های مرزی، پایگاه های موشکی و دریایی و سایر یگان ها و پیگیری های مربوطه را مورد توجه قرار داد و گفت: علاوه بر دغدغه حل مشکلات مردم و محرومیت زدایی از استان قم، برنامه هایی نیز برای نیروهای مسلح، رزمندگان، ایثارگران و ... در دست اقدام است و با تلاش های و رایزنی هایی که در مجلس صورت می گیرد، شاهد حل مشکلات مربوطه خواهیم بود.

 

در این دیدار، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گزارشی از تشکیل ستاد گرامیداشت هفته ارتش در استان، موزه انقلاب و دفاع مقدس، دانشنامه دفاع مقدس استان قم و سایر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل را ارائه و از پیگیری مسائل استان بویژه مسائل نیروهای مسلح در مجلس شورای اسلامی از سوی امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تقدیر نمود.

 

یدالله رباط جزی نماینده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در استان قم و مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان، مهران زرین زاده فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی، شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، همایون حیدری فرمانده پایگاه آموزش خلبانی قیام و مسعود اقدسی مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر استان قم ضمن ابراز خرسندی از حماسه حضور مردم قم در هفتم اسفند و انتخاب مجدد امیرآبادی به نمایندگی مجلس، گزارشی از حوزه ماموریت خود ارائه دادند./1330/د102/ج1

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات