۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۳۲۴۳۱۱

رادیو معارف در سوگ هادی امت

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت سالروز شهادت جانگداز امام هادی(ع) ویژه برنامه «پیشوای هدایت» و «هادی امت» از رادیو معارف پخش می‌شود.
 امام هادي(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت سالروز شهادت جانگداز امام علی النقی الهادی علیه السلام ویژه برنامه «پیشوای هدایت» و «هادی امت» از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

سوگنامه رادیو معارف در شهادت امام هادی علیه السلام

 

رادیو معارف شب شهادت دهمین مهرتابان آسمان ولایت و امامت حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام را به سوگ می‌نشیند.

 

این رسانه دینی با پخش ویژه برنامه «پیشوای هدایت» به بررسی تاریخ زندگانی و سیره الگویی امام علی النقی (ع) می‌پردازد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدتقی قادری مدرس حوزه و دانشگاه در این برنامه به تبیین میراث علمی امام هادی (ع) و مواضع فکری و سیره عملی آن بزرگوار در برابر خلفای وقت و انحرافات فکری و اجتماعی عصر امام نیز خواهد پرداخت.

 

ویژه برنامه «پیشوای هدایت» به همت گروه قرآن و اهل بیت به تهیه کنندگی محمدحسین آزما و گویندگی حمیدرضا خاوری ساعت 30: 21 یکشنبه 22 فرردین از رادیو معارف پخش می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید بهاء الدین ضیایی در ویژه برنامه «هادی امت» با مرور فرازهایی از زیارت غدیریه به تشریح تلاش‌های امام هادی (ع) در دفاع از ساحت ولایت و امامت از جمله انشاء زیارت غدیریه و زیارت جامعه می‌پردازد.

 

ویژه‌برنامه هادی امت

 بررسی سیره عبادی و برخی آموزه‌های اخلاقی و اجتماعی آن امام همام، دعاهای منقول از آن حضرت و پخش مرثیه و مداحی در شهادت مظلومانه دهمین امام معصوم از جمله بخش‌های این ویژه برنامه است.

 

ویژه برنامه «هادی امت» کاری از گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف به تهیه کنندگی محمدحسن جلالی و گویندگی رضا هدایت فر ساعت 40: 8 دوشنبه 23 فروردین به طو زنده و مستقیم از صدای فضیلت پخش می‌شود./998/101/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات