۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۳۲۴۳۳۷
حجت‌الاسلام محمدیان:

جوانان انقلابی سرمایه های نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها گفت: ما هنوز در دانشگاه‌ها جوانانی را داریم که همان ذوق و شوق دوران انقلاب و دفاع مقدس را دارند که انقلابی بودن آنها به‌خوبی حس می‌شود چنین افرادی سرمایه‌های انقلاب هستند که باید قدر آنها را دانست.
حجت الاسلام محمديان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد محمدیان رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها امروز در مراسم ترحیم مرحوم محمدجواد جلال فرد عضو شورای مرکزی جنبش عدالت‌خواه دانشجویی که در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: مرگ برای انسان پایان زندگی نیست بلکه آغاز زندگی در دنیایی دیگر و در واقع همچون تولد انسان به عالمی دیگر است.

 

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام فرمودند: «آنچه در بهشت وجود دارد به چشم و قلب هیچ‌کس خطور نکرده است»، بنابراین آنچه درباره بهشت یا جهنم گفته می‌شود مثال‌های نازلی است.

 

رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها عنوان کرد: مرگ برای مؤمنان و کسانی که به دنیا دل‌بستگی ندارند بسیار شیرین و گوارا است که گویا گلی را بو کرده و به جهان آخرت منتقل می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام محمدیان اظهار داشت: از دنیا رفتن اطرافیان ما تذکری برای ما است که بدانیم ما نیز چنین سفری را در پیش خواهیم داشت بنابراین باید به فکر توشه راه برای جهان آخرت باشیم.

 

وی با اشاره به انقلابی بودن مرحوم جلال فرد، ابراز کرد: انقلابی بودن حسی است که هنوز پس از چهار دهه در جوانان ما موج می‌زند و این به برکت پیام‌های امام راحل است که جوانان با شنیدن آن نسبت به انقلاب وفادار هستند.

 

رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها بیان داشت: اشخاصی که به تشکل‌های دانشجویی انقلابی وارد می‌شوند بدون توجه به موضع جریانات سیاسی به دنبال انجام ‌وظیفه خود در رشد و پیشرفت جامعه هستند.

 

حجت‌الاسلام محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: ما هنوز در دانشگاه‌ها جوانانی را داریم که همان ذوق و شوق دوران انقلاب و دفاع مقدس را دارند که انقلابی بودن آنها به خوبی حس می‌شود چنین افرادی سرمایه‌های انقلاب هستند که باید قدر آنها را دانست./807/202/ب1

ارسال نظرات