۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۳۲۴۳۳۸
مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

هرگاه ساده زیستی به رفاه طلبی تبدیل شود، دشمن غلبه خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ سردار عروج گفت: هرگاه ساده زیستی به رفاه طلبی و آسوده زیستی تبدیل شود، یقین بدانیم که در برابر دشمن و توطئه های آن زمین گیر خواهیم شد.
سردار عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز جمع بسیجیان با تأکید بر این‌که دشمن‌شناسی و شناخت از مواضع معاندان نظام لازمه مقابله هوشمندانه با آنان است، اظهار داشت: دشمنان از تفکر و روحیه متعالی ملت ایران در هراس هستند.


وی با بیان این‌که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب نه از تجهیزات ما بلکه از مردم و روحیه جهادی و شهادت طلبانه ملت ایران می ترسند، خاطرنشان کرد: دشمن با توجه به شکست های متعدد در عرصه های مختلف، به دنبال تضعیف این روحیه و خصائص نیک و برگزیده ملت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است.


سردار عروج با اشاره به این‌که دشمنان به دنبال فراموشی مکتب سرخ حسینی و فرهنگ مهدویت در جامعه هستند، یادآور شد: اکنون تمامی قدرت های شیطانی دنیا در برابر ملت ایران و امت اسلامی صف آرایی کرد، اما بزرگ‌ترین عرصه جهاد اکبر، مقابله با جنگ نرم و تقویت روحیه و باورهای اسلامی و انقلابی است.


مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت فرزندان ملت در جبهه مقاومت اسلامی ادامه داد: زندگی نامه و سیره شهدای بزرگ ایران اسلامی و شهدای مدافع حرم، الگویی بزرگ برای نسل های آینده و جوانان این مرز و بوم بوده و دشمن این روحیه و تفکر را نشانه گرفته است.


وی تصریح کرد: اکنون میدان جهادی که در برابر دشمنان و استکبار جهانی وجود دارد، همانند میدانی است که امام حسین (ع) در برابر لشگر نفاق و کفر ایستاده بودند. بر اساس توصیه شهدا، هرگاه ساده زیستی ما به رفاه طلبی و آسوده زیستی تبدیل شود، یقین بدانیم که در برابر دشمن و توطئه های آن زمین گیر خواهیم شد.


سردار عروج با بیان این‌که نیازمند خلاقیت و ابتکار عمل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، افزود: وجود فرهنگ جهاد و شهادت که برگرفته از فرهنگ سرخ عاشورا بوده است، اگر از دل های مردم و جوانان بیرون رود، دشمن به سادگی می تواند ارزش ها و آرمان های ما را تضعیف و به آن ها ضربه بزند.


وی در پایان تقویت روحیه جهادی و انقلابی برای حضور در عرصه های فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اکنون رسالت ما در راستای صیانت از ارزش ها و آرمان های متعالی اسلامی و انقلابی، توجه به مطالبات رهبری و تقویت روحیه و تفکر بسیجی و جهادی است./935/202/ب1

ارسال نظرات