۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۳۲۴۳۵۲
به منظور تأمین استاد در رشته‌های علوم قرآنی؛

مدرسه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین دانش پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مدرسه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین(ع) با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش نیروهای متخصص به منظور تأمین استاد در رشته‌های علوم قرآنی دانش پژوه می پذیرد.
صادقين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین(ع) با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آموزش نیروهای متخصص به منظور تأمین استاد در رشته های علوم قرآنی و نیروی کارآمد جهت پاسخ گویی به شبهات قرآنی از میان طلاب سطح دو به بالا دانش پژوه می پذیرد.

 

از جمله شرایط پذیرش در این دوره داشتن حداکثر سن 25 سال، شرکت در مصاحبه ورودی و تعهد به حضور مستمر در کلاس ها بوده و اولویت پذیرش با طلاب مشغول به درس خارج است.

 

شایان ذکر است، مدت دوره شش نیم سال تحصیلی بوده و همچنین از امتیازات شرکت در این دوره قرآنی می توان به ارائه مدرک سطح سه حوزه علمیه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، معرفی به مراکز مختلف آموزشی و همایش های علمی، ارائه خدمات پژوهشی به پژوهشگران و درج مقالات علمی پژوهشگران در فصلنامه های علمی اشاره کرد.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه تا تاریخ 5 اردیبهشت ماه، صبح ها از ساعت 11 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 با شماره 37841198 تماس حاصل کرده یا به مدرسه قرآنی صادقین واقع در خیابان شهیدین، پلاک 110، طبقه سوم مراجعه کنند./1330/ت303/ی

ارسال نظرات