۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۲۴۳۷۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

ماه رجب فرصت طلایی تقرب به خداوند است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به حلول ماه رجب گفت: ماه رجب فرصت طلایی تقرب به خداوند است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستاني، مدير کل تبليغات اسلايم بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن عرض تبریک حلول ماه رجب به تمامی مسلمانان و هموطنان اظهار داشت: حلول ماه رجب آغاز فصل نیایش است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: در این ماه فرصت های طلایی برای بندگان خداوند فراهم شده تا با روی اوردن به سوی معنویات و فضایلی که در این فصل وجود دارد خود را به خالق هستی نزدیک کنند.

 

وی ادامه داد: رجب همچنین یک فرصت طلایی جهت جبران خطاها و کم کاری هایی که انسان در سایر فصول انجام می دهد به شمار می رود.

 

حجت‌الاسلام سروستانی تصریح کرد: رجب، شعبان و رمضان سه ماه ارزشمند هستند که در حقیقت بهار عبادات محسوب می شوند و اجر و ثواب عبادت در این ایام چندین برابر سایر اوقات ذکر شده است.

 

وی اضافه کرد: ماه رجب مصادف با اعیاد بسیار بزرگی است که هر کدام از ان ها برای بندگان یک فرصت مناسب و روزهای گرانبها و ارزشمندی به شمار می روند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به فضایل ماه رجب افزود: امام صادق علیه السلام فرمود: هر که ایام بیض از رجب روزه دارد سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم خدای تعالی وی را به هر روزی روزه سالی بنویسد و روز قیامت در جای آمنان ایستد.

 

حجت‌الاسلام سروستانی تاکید کرد: از حضرت موسى بن جعفر (ع) روایت شده است که: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد بهشت بر او واجب می شود./833/102/ب3

ارسال نظرات