۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۲۴۴۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

آمریکایی‌ها غیر قابل اعتماد هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عظیمی گفت: آمریکایی‌ها هیچ گاه دست از خدعه و نیرنگ برنخواهند داشت و در طول سال‌های متمادی نشان داده‌اند که غیر قابل اعتماد هستند.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در نخستین گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی در سال جدید اظهار داشت: تنها مرجع اصلی ما اصل ولایت فقیه است و باید پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه امور و تمام اصول و کارها باشد.


وی با اشاره به رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: شعار و طرح موضوع اجرای اقتصاد مقاومتی در انواع سمینارها و همایش‌ها، راهکار حل مشکلات این حوزه نیست، بلکه باید اقدام و عمل ضمیمه آن باشد و اهمیت اجرایی آن در موارد 10گانه بسیار خطیر است.


حجت الاسلام عظیمی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب در حرم بارگاه امام رضا(ع) بر اهمیت کار فرهنگی افزود: باید زمینه رشد و توسعه گروه‌هایی که کارهای فرهنگی اندیشیده واجرا می‌کنند، فراهم شده و دستگاه‌های فرهنگی باید به فعالان فرهنگی کمک کنند و این دستگاه‌ها باید آغوش خود را برای جوانان مسلمان ایران باز کنند.


وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بزرگی همچون روحانیت، شبکه تبلیغ، پنج هزار هیأت عزاداری، انجمن‌های اسلامی مساجد، ادارات، کارخانجات، بانک ها و مراکز درمانی، انجمن شاعران اهل بیت(ع)، مؤسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی با فراوانی زیاد در آذربایجان‌شرقی وجود دارد که باید از آنها برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بهره گرفت.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که روحیه انقلابی نباید تضعیف نشود، بلکه باید تقویت شود، گفت: بر همین اساس باید باورهای دینی را در بین جوانان ترویج کنیم و سعی در حفظ و تقویت این باور داشته باشیم.


حجت‌الاسلام عظیمی با اشاره به تحریف خط امام خمینی(ره)، ابراز کرد: مسیر و تاریخ انقلاب اسلامی ایران شباهت زیادی به صدر اسلام دارد و همانگونه که بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص)، حضرت علی(ع) منزوی شد، اکنون نیزهمانند صدر اسلام عده ای به فکر تحریف خط امام (ره) و در فکر انزوای اصل مترقی ولایت فقیه و ولی فقیه هستند.


وی در ادامه با اشاره به این‌که طبق فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی ارتباط بین ایران و آمریکا ارتباط بین ظالم و مظلوم است، گفت: آمریکایی‌ها هیچ گاه دست از خدعه و نیرنگ برنخواهند داشت و در طول سال‌های متمادی نشان داده‌اند که غیر قابل اعتماد هستند و در برجام نیز بی اعتمادی قابل شهود است.


حجت الاسلام عظیمی با اشاره به اتفاقات اخیردر خصوص خدعه و نیرنگ آمریکایی‌ها افزود: بعضی‌ها فکر می‌کنند که ناجی واقعی ما آمریکایی‌هاست که این اشتباه محض است و عملاً ما دیدیم که آنها فقط به فکر منافع خود هستند و چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب درطول 37 سال هیچ نظر مثبتی و  نفعی به غیر از دشمنی با ملت رشید میهن اسلامی حاصل نشده است./935/202/ب1

ارسال نظرات