۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۳۲۴۵۵۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه اصلی کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه اصلی کشور است، گفت: شهدا تربیت شدگان مکتب حسینی بودند که با نثار جان خود از آرمان های اسلامی و انقلابی حراست کردند.
محمد حسين صفار هرندي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در آئین میهمانی لاله ها در دانشگاه تفرش با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه اصلی کشور است، گفت: شهدا تربیت شدگان مکتب حسینی بودند که با نثار جان خود از آرمان های اسلامی و انقلابی حراست کردند.

 

شهدا نماد ایستادگی ملت ایران اسلامی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که شهدا نماد ایستادگی ملت ایران اسلامی هستند، گفت: اثبات وفاداری و صدق در گفتار مهم‌ترین فضیلت شهدا بود که با نثار خون و جان خود آن را اثبات کردند.

 

صفار هرندی با بیان این که ایمان به خدا، پایداری بر عهد و پیمان بشارت شهیدان است، گفت: شهیدان انسان‌های وارسته و سرمایه بزرگ ملت ایران هستند که با نثار جان خود بر عهد و پیمان خود وفادار ماندند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: امروز وظیفه همه مردم و مسؤولان ایران اسلامی این است که همواره ادامه دهنده راه و افکار و اهداف شهدای بزرگوار باشیم.

 

صفار هرندی اظهار داشت: شهدای غیور ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ای خاص و جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و هرگز اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمنان داده نشد

 

راه شهادت راه مقاومت و ایثار است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دشمنان با درگیری هر پدیده ای که بوی انقلاب می دهد مانند عدالت اجتماعی، موازین اسلامی و اعتقادی اعلام می دارند که با پایان جنگ، روحیه ایثارگری به اتمام رسیده در حالی که مردم شهید پرور ایران خلاف این ادعا را از سال های پس از انقلاب تا به حال اثبات کرده و روحیه ایثارگری روز به روز در بین افراد جامعه اسلامی پر رنگتر شده است.

 

صفار هرندی با بیان این که راه شهادت راه مقاومت و ایثار است، ادامه داد: ایمان به خدا و پایداری بر عهد و پیمان بشارت شهیدان برای ماست و برپایی جلسات بزرگداشت مقام شامخ شهیدان فرصتی مناسب برای کسب معرفت و درک اقدام ستودنی آنان است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه بیان کرد: فداکاری و جانفشانی های شهدای جنگ تحمیلی کشور عزیزمان همیشه در تاریخ ماندگار است و امروز مسؤولین ایران اسلامی باید ادامه دهنده راه شهدا باشند./842/پ202/ج1

ارسال نظرات