۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۲۴۵۹۹
آیت الله طبرسی:

مشکلات تنها با شعار دادن حل نمی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران مدیریت در نظام اسلامی را افتخاری بزرگ برای کارگزاران آن دانست و گفت: مدیران در جامعه دینی باید علی وار در جهت مدیریت جهادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ساری مدیریت در نظام اسلامی را افتخاری بزرگ برای کارگزاران آن دانست و خاطرنشان کرد: مدیران در جامعه دینی باید علی وار در جهت مدیریت جهادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که خوشبختانه امروز شاهد عزم و تلاش مدیران مرکز استان برای رونق و ساماندهی ساری هستند، خاطرنشان کرد: حضور جوانان تحصیل کرده، باتجربه و علاقه مند درعرصه مدیریت شهری ظرفیت و پتانسیل خوبی برای تحول در شهرستان ساری است.

 

وی با بیان این که مدیران در نظام اسلامی باید تلاش کنند در مدت خدمت خود آثار ماندگاری برای جامعه به یادگار بگذارند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم آنچه می ماند باقیات الصالحات باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اتحاد و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: هر جا مردم و مسؤولان با هم همدل و همزبان بودند در آنجا رشد و پیشرفت های قابل توجهی به وجود آمده است.

 

وی شورا را مظهر همدلی و همراهی و کار جمعی توصیف کرد و گفت: وحدت و همدلی در مجموعه مدیریت شهری همه مشکلات را از بین برخواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت شناسایی مشکلات و تلاش در جهت رفع آن تأکید کرد و گفت: تنها با شعار دادن مشکلات حل نمی شود بلکه باید با شناسایی اولویت در جهت حل آن تلاش کرد.

 

وی ادامه داد: با مقایسه عملکرد این دوره شورا و شهرداری مرکز استان با گذشته به جرأت می توان گفت دوره چهارم شورا یکی از بهترین دوره ها بوده چرا که تیم مدیریتی منسجمی بر مدیریت شهری حاکم است که تخصص های مختلفی در آن وجود دارد و عمده مطلب، وحدت و انسجام موجود در این تیم مدیریتی است که در گذشته این ویژگی ها به قوت و کیفیت کنونی نبود.

 

امام جمعه ساری با تاکید بر این که کیفیت خدمت شورا و شهرداری ساری زبانزد است، افزود: امروز ساری به الگویی برای دیگر شهرها و استان‌ها تبدیل شده است.

 

وی با بیان این که اکنون ساری به عنوان مرکز استان به جایگاه واقعی خود نزدیک شده است، این موفقیت را حاصل تعامل شورا و شهرداری ذکر کرد و گفت: کارهایی در ساری انجام شد که زمانی جزو رویاهای مردم ساری بود و یکی از نمونه های آن تملک پادگان و شروع به ساخت بوستان بزرگ ولایت است که در آن، فضایی که به صورتی ناموزون و نامتناسب در شهر بود، می رود که به یک چشم انداز بدیع تبدیل شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود بر ضرورت تحکیم وحدت در جامعه تأکید کرد و با بیان این که امروز وحدت شرط اصلی پیروزی در برابر دشمن است، تصریح کرد: وحدت و همدلی قدرت بازدارنده نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که هیچ کس جز دشمن از اختلاف و تفرقه میان مسؤولان سود نخواهد برد، بیان داشت: مسؤولان تنها در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بردارند.

 

وی تفرقه و اختلاف را خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: اتحاد و همبستگی سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب می کند. 

 

آیت‌الله طبرسی به جایگاه رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: دشمنان بیش از سه دهه است که همه توان و سرمایه خود در جهت تضعیف این جایگاه به کار گرفته اند، اما ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه نقش آفرینی‌های ولایت‌فقیه از عزت جهانی برخوردار است، بیان داشت: دشمنان امروز همه توان خود را برای تضعیف این جایگاه مهم به کار گرفته‌اند./950/202/ب1

ارسال نظرات