۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۳۲۴۶۴۴
ویژه طلاب سطوح عالی و خارج؛

مرکز فقهی ائمه اطهار در رشته­ تخصصی تفسیر و علوم قرآن دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برای سال تحصیلی 96ـ 95 در رشته­ تخصصی تفسیر و علوم قرآن از میان طلاب سطوح عالی و خارج پذیرش می­کند.
پذيرش رشته تخصصي تفسير قرآن در مرکز فقهي ائمه اطهار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برای سال تحصیلی 96ـ 95 در رشته­ تخصصی تفسیر و علوم قرآن ویژه طلاب سطوح عالی و خارج پذیرش می­کند.

 

از شرایط پذیرش در رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآن می­توان به حداکثر سن 28 سال برای سطح 2 و سن 32 سال برای سطح 3 ، گواهی علمی سطح 1 برای سطح 2 و سطح دو برای سطح 3 ، شرکت در آزمون ورودی و مصاحبه و کسب امتیاز لازم، تکمیل فرم تعهدنامه مرکز اشاره کرد.

 

مواد آزمون اختصاصی سطح 2 این رشته، تفسیر ترتیبی(جزء سی ام قرآن از تفسیر نمونه)، علوم قرآن(علوم قرآنی آیت الله معرفت) و ادبیات(مغنی الادیب باب اول و جواهرالبلاغه) است.

 

مواد آزمون اختصاصی سطح 3 رشته تفسیر و علوم قرآن نیز عبارت از تفسیر تربیتی(مجمع البیان جزء سی ام قرآن)، علوم قرآن(تلخیص التمهید ج 1 آیت الله معرفت) است.

 

از مزایای تحصیل در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) بهره­مندی از اساتید مجرب، کمک هزیه تحصیلی مناسب به همراه امکانات ویژه، استفاده از مکان مناسب آموزشی و پژوهشی به همراه کتابخانه تخصصی، پویایی و تحقیق و پژوهش در تحصیل و تدریس و همچنین برگزاری کلاس های مرتبط و حواشی به شمار می­رود.

 

علاقه­مندان برای نام نویسی می­توانند تا 14 اردیبهشت­ماه به نشانی اینترنتی www.markazfeghi مراجعه کنند؛ این آزمون 17 اردیبهشت­ماه سال جاری ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

 

افراد همچنین برای برقراری ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های 37733545 و 37730125 -025 تماس بگیرند و یا به مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) واقع در قم، خیابان معلم، میدان معلم مراجعه کنند./822/303/ب2

ارسال نظرات