۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۳۲۴۸۲۳
امام جمعه میانه:

یکسان نبودن عملکرد و شعار آفت عمده جامعه است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام حامدی دوگانگی و یکسان نبودن عملکرد و شعار را آفت عمده جامعه امروزی دانست و گفت: در ترغیب و تشویق به مصرف کالای داخلی باید وارد عمل شد و توجه به تولید داخلی و مصرف کالاهای داخلی از محورهای اساسی اقتصاد است.
حجت الاسلام حامدي

حجت اسلام محمدرضا حامدی، امام جمعه میانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: اولویت اول و فوری تولید داخلی و حل مشکلات اقتصادی بر پایه اقتصاد مقاومتی تنها راه درمان و خروج از رکود اقتصادی کشور است.

 


وی دوگانگی و یکسان نبودن عملکرد و شعار را آفت عمده جامعه امروزی دانست و ابراز داشت: در ترغیب و تشویق به مصرف کالای داخلی باید وارد عمل شد، توجه به تولید داخلی و مصرف کالاهای داخلی از محورهای اساسی اقتصاد است.

 


امام جمعه میانه با بیان این‌که برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید هر چه در توان داریم به کار گیرم، افزود: در سال جدید با اقدام و عمل محور های اساسی اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم و از هر آنچه که مانع تحقق اقتصاد است پرهیزداشته باشیم.

 


وی با اشاره به این موضوع که سرمایه گذاران نباید اسیر پیچ و خم اداری بورژوازی ادارت ش
وند، خاطرنشان کرد: اگر در حل مشکلات کشور به مانند سال گذشته عمل کنیم اهداف و برنامه های ما در حد شعار باقی خواهد ماند و به جایی نخواهند رسید.

 


حجت الاسلام حامدی با اشاره به القای دو راهی سازش و یا ذلت در مقابل استکبار جهانی در بین نخبگان و مسؤولان کشور، آن را خطرناک دانست و اذعان داشت: راه دیگر در برابر استکبار جهانی اقتصاد مقاومتی و درون زا است.

 


وی با بیا این‌که استکبار جهانی جنایت کار، خون ریز و خود محور است، افزود: در سالیان اخیر موضع گیری ها و خوی حیوانی و استکباری غربی ها، با وجود بحث هایی همچون برجام نه تنها افول نداشته، بلکه تند تر و بیشتر شده است.

 


حجت الاسلام حامدی صبر و حوصله و نفوذ جریانی بر روی اشخاص را از دیگر برنامه های در دست اقدام دشمنان عنوان کرد و افزود: اقتصاد ما نیز باید همانند توان موشکی و امنیت کشور مستحکم باشد تا بر دل دشمنان لرزه بیندازد./854/302/ب1

ارسال نظرات