۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۳۲۴۸۲۶

نام‌نویسی مدرسه علمیه حضرت صاحب­الامر در مقطع سطح دو تا 14 اردیبهشت ماه

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت صاحب­الامر(عج) تا 14 اردیبهشت ماه سال جاری از بین طلاب در مقطع سطح دو پذیرش می کند.
مدرسه علميه حضرت صاحب الامر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه حضرت صاحب الامر(عج) جهت پذیرش طلاب در مقطع «سطح دو» نام نویسی می­کند.

 

از شرایط ثبت نام در این مدرسه علمیه می­توان به التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه، دارا بودن پرونده فعال در مرکز مدیریت حوزه علمیه، اتمام پایه ششم حداکثر تا پایان شهریورماه، کسب حداقل معدل 17 در هر یک از پایه­های تحصیلی گذشته و کسب حداقل معدل 17 در هر یک از دروس فقه، اصول، منطق و ادبیات عرب در پایه‌های تحصیلی گذشته اشاره کرد.

 

برخی از مزایا و برنامه های جانبی تحصیل در این مدرسه علمیه، سلسله جلسات هفتگی اخلاق و توسط و بهره مندی از مجموعه آثار صوتی و تصویری مرحوم آیت الله خوشوقت(ره)، اتمام کلیه متون درسی توسط اساتید در دوره پنج ساله، کاهش تعطیلات با برگزاری حداقل 180 روز درس در هر سال تحصیلی، کارگاه تجزیه و ترکیب ما محوریت قرآن کریم برای تقویت مبادی اجتهاد، درس تفسیر قرآن کریم و معارف اسلامی، تحقیق یک دوره لغات قران کریم طی پنج سال سطح، برگزاری جلسات مشاوره به صورت اختیاری، سلسله جلسات بصیرتی و جریان شناسی و اردوی سالیانه مشهد مقدس به شمار می رود.

 

مدارک مورد نیاز برای نام نویسی عبارت است از: 2 قطعه عکس 4*3جدید، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی، ریز نمرات تمامی دروس پایه­های گذشته، تأییدیه اخلاقی از دو نفر از اساتید و تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل.

 

علاقه­مندان برای نام نویسی در این آزمون پذیرش این مدرسه علمیه تا 14 اردیبهشت­ماه می­توانند به نشانی اینترنتی www.saheb-e-amr.ir مراجعه کرده و برای نام نویسی به صورت حضوری به آدرس دفتر مدرسه حضرت صاحب­الامر(عج) واقع در قم، میدان روح الله، جنب بیت حضرت امام خمینی(ره)، مکان مدرسه علمیه گلپایگانی مراجعه کنند.

 

آزمون کتبی پذیرش در این مدرسه علمیه، شامل سؤالاتی از دروس ادبیات عرب، منطق، فقه و اصول پایه های گذشته است.

 

تاریخ آزمون در هنگام ثبت نام از سوی داوطلب قابل انتخاب است؛ آزمون کتبی شامل سؤالاتی «متن محور» و «مفهومی» و به صورت ترکیبی از سؤالات «تستی» و «تشریحی» خواهد بود.

 

شایان ذکر است، مدرسه علمیه صاحب الأمر(عج) در سال 1383 تحت اشراف مرحوم آیت­الله خوشوقت تهرانی تأسیس شد./822/203/ب2

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
اسماعیل نعمتی
Iran, Islamic Republic of
۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
علاقمند به ادامه دروس عملی و اخلاقی شماره تماس 091006274--. مدرک تحصیلی کارسناسی مالی
0
0