۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۳۲۴۸۲۷
رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا:

ارتش، نیرویی نظامی و مبتنی بر حفظ ارش‌های اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نیروی نظامی و مبتنی بر حفظ ارزش‌های اصیل اسلامی است.
ارتش ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی عالمی، رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا عصر امروز در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، با اشاره به صدور فرمان سه ماده‌ای امام راحل (ره) مبنی بر عدم انحلال ارتش گفت: امام راحل (ره) از روز پیوستن ارتش به انقلاب اسلامی به عنوان روز شادی مؤمنان و یأس دشمنان نام بردند.

 

 

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نیروی نظامی مبتنی بر ارزش‌های اصیل اسلامی است.

 

 

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا تصریح کرد: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تربیت بر اساس آموزه‌ها و تعالیم مکتبی و دینی، تلاش می‌کنند بر اساس اعتقادات قلبی و آرمان‌های الهی خود عمل کنند.

 

 

حجت الاسلام عالمی تأکید کرد: اصل اول در ارتش جمهوری اسلامی ایران ایمان و اعتقاد به مبانی دینی و الهی است بنابراین هرگاه در آیات جهاد قرآن نظر کنیم، با عباراتی همچون «فی سبیل الله» مواجه می‌شویم و هیچ‌گاه عباراتی همچون «حرب» به معنای جنگ در قرآن به کار نرفته است.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، برای افزایش معنویت و ترویج احکام دینی در بین پرسنل کادر و وظیفه ارتش ایجاد شد.

 

 

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا با اشاره به بخش‌هایی از فعالیت‌های عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا اظهار کرد: با توجه به اینکه، یک نظامی موفق حتماٌ خانواده‌ای موفق دارد، در طول سال برنامه‌هایی در راستای بصیرت افزایی و ایجاد نشاط اسلامی در بین خانواده‌ها برگزار می‌شود.

 

 

حجت الاسلام عالمی اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های ایثارگر ارتش و سخنرانی روحانیان و فرماندهان در منازل سازمانی، از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در طول سال در این مرکز نظامی برگزار می‌شود.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: سربازان عناصر مهمی در تمامی ارکان ارتش هستند، بنابراین در این مرکز نظامی تلاش شده است در کنار تمامی فعالیت‌های اموزش نظامی، برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای این افراد اجرا شود.

 

 

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا اضافه کرد: برای تشویق سربازان وظیفه به حفظ قرآن کریم، هر یک از این افراد که موفق به حفظ جزء قرآن کریم شوند، 30 روز مرخصی تشویقی از طرف فرماندهی گروه 22 توپخانه دریافت می‌کنند.

 

 

حجت الاسلام عالمی گفت: حدود 240 نفر از سربازان وظیفه این مرکز نظامی حافظ جزء 30 قرآن کریم هستند و این در حالی است که در بین تمامی پرسنل کادر و وظیفه این مرکز نظامی، حدود 300 نفر از حافظان مختلف قرآن وجود دارند.

 

 

وی در پایان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نیروی نظامی و مبتنی بر حفظ ارزش‌های اصیل اسلامی است./868/202/ب2

ارسال نظرات