۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۳۲۴۸۸۲
امام جمعه بندر عباس:

تحقق شعار سال نیازمد عزم همگانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هر فردی در حوزه کاری خود برای تحقق شعار سال باید به امر مهم اقدام و عمل توجه و به خوبی ایفای نقش کند.
 آيت الله نعيم آبادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس امروز چهارشنبه در دیدار فرماندهان و مسؤولان انتظامی استان هرمزگان با اظهار امیدواری از لبیک به ندای رهبری درباره اقدام و عمل گفت: هر کس در حوزه کاری خود برای تحقق شعار سال باید به امر مهم اقدام و عمل توجه و به خوبی ایفای نقش کند.
 
 
وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش خاطر مسافران و شهروندان در طول ایام تعطیلات نوروز، نیروی انتظامی را نیرویی مقتدر و ولایت مدار خواند و ابراز کرد: تلاش و توانایی نیروی انتظامی استان در تأمین امنیت ستودنی است.
 
 
امام جمعه بندرعباس در ادامه، پاسداری از ارزش‌ها و تأمین امنیت را مهم‌ترین وظیفه پلیس عنوان کرد و رضایت خداوند از پلیس را در گرو رضایت مردم از آنان دانست.
 
 
آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کنترل گمرک به عنوان دروازه اقتصادی استان هرمزگان، قاچاق کالا را وسیله‌ای برای حمله دشمنان به اقتصاد ایران اسلامی نام برد.
 
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به ورود بیشتر کالاهای قاچاق از مبادی قانونی به کشور ابراز داشت: برخورد قانونی و برنامه‌ریزی دقیق در این زمینه باید در دستور کار قرار گیرد.
 
 
سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز برقراری و حفظ نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی و اقتصادی را یک وظیفه و تکلیف دانست و ابرازداشت: در جهت تامین و برقراری امنیت و آرامش پایدار در جای جای نقاط مختلف استان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.
 
 
سردار ملکی، با اشاره به کشف 700 میلیارد تومان کالای قاچاق و بیش از 73 تن انواع مواد مخدر در سال گذشته بیان‌ داشت: در تلاشیم تا میزان کشفیات مواد مخدر را با برنامه‌ریزی دقیق به 100 تن و کشفیات کالای قاچاق را به هزار میلیارد تومان در امسال افزایش دهیم.
 
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان کاهش حوادث ترافیکی و جاده ای متوفیان تصادفات و همچنین کاهش جرایم در سطح استان را از نتایج تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی عنوان‌ کرد.
 
 
وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند ماه سال 94 آغاز تصریح کرد: 7500 نفر نیرو تا پایان روز 15 فروردین در اجرای این طرح در استان مشارکت داشتند./851/202/ب1
ارسال نظرات