۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۳۲۴۹۰۳
رییس حوزه هنری آذربایجان‎‌شرقی:

شهدای مدافع حرم آبروی اسلام و تشیع هستند

خبرگزاری رسا ـ میلانی در دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم از ماهیت نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جمعی از هنرمندان حوزه هنری و مسؤولان ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب به مناسبت این هفته امروز با خانواده های شهدا، ایثارگران و به ویژه خانوداه شهید وحید نومی گلزار از شهدای مدافعان حرم و خانواده های شهیدان سالک‌نژاد و عبدالواحد محمدی از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی دیدار کردند.


رییس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی با قدردانی از ایثار و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، دیدار با خانواده‌های شهدا را فرصتی مناسب برای ادای احترام به فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین صبر و بردباری خانواده شهدا دانست.


حسن میلانی با بیان این‌که شهدای مدافع حرم آبروی اسلام و تشیع هستند، ادامه داد: شهدای مدافع حرم که در کیلومترها دورتر از مرز جمهوری اسلامی در سوریه و عراق جانفشانی می کنند و حماسه می آفرینند در واقع از ماهیت نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.


وی با اعلام این‌که همه ما مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: اقتدار نظام و هر آنچه داریم از خون شهدا است و امیدواریم بتوانیم قدردان شهدا و خانواده‌های آنها باشیم.


همچنین حسین نومی گلزار، پدر شهید وحید نومی گلزار در پاسخ به این سؤال که چطور مطلع شدید که وحید قصد دارد به عراق برود، گفت: با توجه اینکه وحید نظامی نبود، گفتن از اینکه می خواهم به جنگ بروم برای ما نامأنوس بود.

 

وی ادامه داد: برای همین در ابتدا برای ما هم کمی عجیب بود و هر بار که صحبت می کردیم می گفت که این وظیفه من است. من این تکلیف را احساس می کنم که در آن جبهه حضور داشته باشم. وظیفه من فقط زمانی نیست که دشمن به مرزهای کشورم تعدی کرده باشد. کم کردن شر داعش از سر مسلمانان و دور کردن آنها از مرزهای کشورم برای من احساس وجوب می آورد.

 

پدر شهید وحید نومی گلزار یادآور شد: هر بار که بحث می کردیم با استناد به آیات و احادیث ما را قانع می کرد.وخوابی که دیده بود یه ایشان امید می داد و نا امید نمی شد از اینکه دیگران مانع از رفتن وی شوند./935/202/ب2

ارسال نظرات