۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۳۲۴۹۱۸
27 فروردین ماه؛

آزمون ورودی حوزه های علمیه کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه کرمانشاه خبر داد و گفت: این آزمون روز جمعه 27 فروردین ماه جاری در حسینیه ثارالله برگزار می شود.
حوزه علميه

حجت الاسلام حامد قزوینه، معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه استان کرمانشاه در سال تحصیلی 96ـ 95 خبر داد و ابراز داشت: این آزمون در روز جمعه مورخ 27 فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.


معاون آموزش حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: طلاب علاقه‌مند به ادامه تحصیلات حوزوی در این آزمون ثبت نام کرده و در صورت کسب حد نصاب قابل قبول، از سال آینده در مقطع مورد نظر به تحصیلات حوزوی ادامه خواهند داد.


حجت الاسلام قزوینه خاطرنشان کرد: این آزمون به منزله اجازه ورود به مقطع بالاتر بوده و طلاب سطح آموخته های خود را با حضور در آزمون محک می زنند و در صورتی که در آزمون قبول نشوند اجازه ورود به مقطع مورد نظر را نخواهند داشت.


وی بیان داشت: این آزمون در چهار مقطع کلاس هشتم جدید، کلاس نهم قدیم، دیپلم و مقطع دانشگاهی برگزار می شود.


معاون آموزش حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: این آزمون رأس 8 صبح در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار می شود.


حجت الاسلام قزوینه با اشاره به رشد معنوی و اخلاقی طلاب در حین تحصیلات حوزوی، عنوان داشت: دانش آموختگان با حضور در حوزه های علمیه با تهذیب نفس و معطوف نمودن توجه خود به اخلاقیات، از لحاظ شخصیتی و اخلاقی ترقی می یابند.


وی در پایان یادآور شد: حضور در حوزه های علمیه مصداق ادامه دادن رسالت انبیای الهی است زیرا طلاب با نقش هدایتگری و روشنگری به دین مبین اسلام خدمت می کنند./857/302/ب2

ارسال نظرات