۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۳۲۵۱۴۷
همزمان با ماه رجب؛

گردهمایی ائمه جماعات و روحانیان شهرستان آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی ائمه جماعات و روحانیان شهرستان آمل، همزمان با ماه مبارک رجب برگزار شد.
گردهمايي روحانيان شهر تهران، همبستگي با مردم غزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، گردهمایی ائمه جماعات و روحانیان شهرستان آمل شب گذشته همزمان با ماه مبارک رجب و با حضور امام جمعه آمل و ائمه جماعات و روحانیان آمل در مسجد علامه حسن زاده برگزار شد.


حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که به مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی و تبلیغی از سوی اداره تبلیغات اسلامی صورت می گیرد، گفت: روحانیان ظرفیت ارزشمندی در راستای تحقق برنامه ها و اهداف دینی و تبلیغی هستند.


وی خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی امری مهم و اساسی است که ضرورت دارد در این راستا کوشا بوده و اقدامات شایسته ای صورت دهیم.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل افزود: اعزام روحانیان و مبلغان به مناسبت های مختلف اعیاد و وفات ائمه معصومین(ع) در سطح شهرستان آمل صورت می گیرد که در راستای برنامه های فرهنگی و تبلیغی تلاش دارند.


حجت الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: مراسم معنوی اعتکاف را در پیش داریم که روحانیت می توانند نقش بسزایی در راستای برگزاری باشکوه و بالابردن کیفیت این مراسم ارزشمند داشته باشند.


وی ادامه داد: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی از سوی روحانیان همزمان با مراسم معنوی اعتکاف باید مورد توجه باشد تا بتوانیم زمینه بهره گیری کامل معتکفان را فراهم کنیم.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل بر برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان آمل تاکید کرد و بیان داشت: تمام تلاش ما صورت می گیرد تا بتوانیم این مراسم ارزشمند را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است برگزار کنیم.


حجت الاسلام رمضانی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 27 مسجد شهری و روستایی شهرستان آمل خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته مراسم اعتکاف در 25 مسجد شهرستان آمل برگزار شد که آمار کل شرکت کنندگان در سال قبل 2246 نفر بود و از این تعداد 1479 نفر خواهر و 767 نفر برادر بودند.


وی با بیان این که روحانیان ظرفیت ارزنده ای برای ترویج اندیشه های ناب دینی و فرهنگ اسلام ناب محمدی در جامعه هستند، گفت: روحانیان همواره زمینه ساز خیر و برکات ارزشمندی برای نظام اسلامی هستند که امروز نیز باید در راستای شبهه افکنی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان کوشا باشیم.
/1314/202/ب1

ارسال نظرات