۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۳۲۵۱۵۷
گفت‌وگو با یک نجات‌یافته از فرقه ضاله بهائیت در تبریز؛

بهائیت بزرگ‌ترین دروغ تاریخ است

خبرگزاری رسا ـ یک فرد نجات یافته از چنگال بهائیت در گفت‌وگو با خبرنگار رسا در تبریز گفت: تمامی ادعاهای بهائیان کذب و بهائیت بزرگ‌ترین دروغ تاریخ است.
بابيت و بهائيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، (س.الف) اهل میاندوآب و کارمند شرکت گاز استان است که سال‌ها پیش با حضور در بیت مرحوم آیت الله ملکوتی، امام جمعه فقید تبریز اقرار به اسلام و تشیع کرد و از فرقه ضاله بهائیت نجات یافت.


خبرگزاری رسا بنا بر رسالت خطیر رسانه‌ای خود و به جهت آگاهی جامعه از افکار و اندیشه‌های فرقه ضاله بهائیت، این بار به سراغ این فرد رفته تا گفت‌وگویی صمیمی در راستای افکار ضاله بهائیان داشته باشد.


رسا – لطفا خودتان را معرفی کنید و بفرمائید چه شد که از فرقه ضاله بهائیت اعلام برائت کردید؟
بنده (س.الف) متولد شهرستان میاندوآب، دارای یک دختر و یک پسر بوده و سال‌هاست که در شهر تبریز ساکن هستم، دیپلم هنرستان دارم و بعد از اخذ دیپلم دو سال در مناطق جنگی مهران تا شلمچه (سال 62 تا 64) در ارتش خدمت کرده ام.


همه خانواده بنده بهائی بودند و بنده نیز به تبع آن‌ها آداب و مسلک بهائی داشتم، تا این‌که با راهنمایی یکی از دوستان پی از حقیقت بردم و خدمت مرحوم آیت الله ملکوتی امام جمعه سابق تبریز رسیدم و اظهار داشتم که دیگر بهائی نیستم، چراکه بهائیت دروغ بزرگ تاریخ است و حقیقت آن است که اسلام از همه ادیان دیگر برتر است.


رسا – چطور شد که به حقانیت اسلام و ضاله بودن بهائیت پی بردید؟
تناقض های متعددی را می‌توان در احکام و اندیشه های بهائیت یافت، به طور مثال در بهائیان اذعان می کنند که به قرآن و اهل بیت اعتقاد دارند و از سوی دیگر محمدعلی باب را آخرین پیامبر و یا منجی آخرالزمان می نامند، در حالیکه نص صریح قرآن بر این است که حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر الهی است. و یا این‌که بهائیان افراد بیت العدل(واقع در فلسطین اشغالی) را معصوم می دانند، در حالی که ما غیر از چهارده معصوم، معصوم دیگری نداریم.


زمانی که بنده بهائی بودم، همواره می گفتند؛ کسانی که اسلام را نشناسد، نمی تواند بهائی شود، در حالی که اگر کسی اسلام حقیقی را بشناسد، قطعا سراغ فرق ضاله‌ای چون بهائیت نخواهد رفت.


رسا ـ بیت العدل کجاست؟
در اسرائیل. خود بهاء هم در اسرائیل فوت کرد و جالب است بدانید که او می گفت که قبله بهائیان من هستم و باید به طرف من نماز بخوانید و طبعاً وقتی هم که فوت کرد قبرش در اسرائیل بود و الآن قبله همه بهائیان به طرف اسرائیل است.


«بیت العدل» مرکزیتی متشکل از 9 نفر است که از سوی شوقی افندی تشکیل شد چرا که او صاحب فرزندی نشد تا رهبری بهائیان را برعهده بگیرد. تمام دستورات اداری و حقوقی و در کل تمام مسائل بهائیان از «بیت العدل» صادر می شود و همه بهائیان تابع محض این 9 نفر هستند. بهائیان این 9 نفر را مصون از هرگونه خطا می پندارند و جمع آنها را (نه تک تک) بری از هر اشتباهی می دانند.


رسا – پس از این‌که شما به اسلام اقرار کردید، رفتار خانواده با شما چگونه بود؟
چند سالی از سوی اطرافیان طرد شدم و کسی از بهائیان با بنده ارتباط نداشت، ولی بالاخره رفتار و آمدها آغاز شد، تأسف می خورم که هنوز همسرم بهائی است و نتوانسته‌ام اعتقاداتش را تغییر دهم، البته فرزندانم مسلمان و شیعه هستند و همواره ایشان را امر به معروف و نهی از منکر می کنم.


باید خاطرنشان کنم که هم اکنون نیز جلسات خانگی بهائیان به صورت مخفیانه در تبریز برگزار می شود که بنده اجازه حضور در چنین جلساتی را ندارم، چراکه از سوی آنان طرد شده ام.


رسا – اکنون مقلد کدام یک از فقها هستید؟
بنده در تقلید خود به امام خمینی(ره) باقی هستم.


رسا – در خصوص تحری حقیقت به عنوان یکی از 12 تعلیم اجتماعی بهائی نیز توضیحاتی بفرمائید؟
در بهائیت یکی از وظایف هر فرد این است که، پس از رسیدن به سن 15 سالگی، باید خود و بدون تقلید از دیگران حتی پدر و مادر خود، به جستجوی حقیقت پرداخته و عقاید خود مانند دین را انتخاب نمایند. بهاییان معتقدند هر فردی باید با ادراکات و احساسات خود در هر امری از امور جستجو و تحقیق نماید و جویای حقیقت باشد، اما حقیقت غیر از این است؛ چراکه بهائیان کودکان سه سال به بالا را در مهدهای کودک مخصوص خود شست‌وشوی مغزی می دهند، ابتدا سعی می کنند تمام معتقدات فرد را از او بگیرند و ایمانش را سست کنند و پس از آن می گویند که حالاهر چه اعتقاد داشتی از خود بیرون کن و آماده پذیرش بهائیت باش.


هم اکنون نیز جمعه هر هفته کودکان 7 ساله تا نوجوان 18 ساله بایستی در کلاس های اخلاق مخصوص بهائیان شرکت کند.


رسا – اگر به خاطر دارید، برخی از احکام بهائیان را تشریح کنید؟
اغلب پیروان بهائی در کشورمان از اطلاعات کافی و تحصیلات عالی برخوردار نیستند، بهائیت کتاب اقدس دارد که بنده که هیچ پدران ما نیز تا به حال آن را ندیده اند که البته اگر بخوانید نیز قطعا به دروغین بودن این کتاب پی خواهید برد.


بهائیت اعتقادی به حجاب، محرم و نامحرم ندارد، هر سال بهائی 19 ماه است و 19 روز مانده به عید روزه می گیرند، البته ماه مبارک رمضان روزه‌داری نمی کنند، سه وعده نماز می خوانند که قبله آنان به سوی فلسطین اشغالی و یا همان بیت العدل است. مناجات های کبیره و صغیره دارند که در مناسبت های مختلف آن را قرائت می کنند.


رسا – اکنون چه آرزویی دارید؟
بنده هر چه دارم از اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، تاکنون تنها یک بار توفیق زیارت حضرت معصومه(س) در قم را داشته‌ام اما نتوانسته ام به مشهد و کربلا بروم، آرزوی زیارت ائمه معصومین(ع) و صحت وجود دارم و در نهایت منتظر ظهور حضرت بقیت الله(عج) هستم./935/202/ب1

ارسال نظرات