۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۲۵۱۸۶
مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی:

انقلابی بودن راه درمان اثرات تهاجم فرهنگی دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی با تأکید بر این که انقلابی بودن به معنای دفاع از تمام احکام اسلام به صورت منسجم و یکپارچه است، گفت: انقلابی بودن راه درمان اثرات تهاجم همه جانبه دشمن در مسائل فرهنگی و اخلاقی است.
حجت الاسلام رضا محمد نظري

حجت الاسلام رضا محمدنظری، مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که اسلام یک مجموعه مترقی از جهات توحیدی، اخلاقی، اعتقادی، سیاسی و اجتماعی است، گفت: اگر در ایران اسلامی موضوعات به صورت مجموعه ای پویا و منسجم دنبال شود، مقاصد کشور محقق می شود.

 

وی افزود: زمانی که تحجر به میدان می آید و برخی از احکام اسلام بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و برخی فراموش می شوند و مشکلات به وجود می آید.

 

حجت الاسلام محمدنظری با تأکید بر این که تحجر در برخی افراد به صورت طبیعی و در برخی نیز به دلیل القای دشمن است، گفت: دامن زدن به تحجر موجب تحقق پیدا نکردن روحیه انقلابی و دفاع نکردن همه جانبه از انقلاب می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی با بیان این که نگرانی رهبر معظم انقلاب از کاهش ایستادگی برای اجرای تمام احکام اسلام و بی مهری به برخی از احکام اسلام است، ابراز کرد: در بعد سیاسی و دشمن شناسی و مبارزه با دشمن نباید اهل رکود و خمودگی شویم.

 

وی با بیان این که برخی از دفاع همه جانبه خجالت می شکند و برخی مواقع نیز فریب دشمن را می خورند و در مسائل کوتاهی می کنند، گفت: کوتاهی در برابر دشمن اگر به مبلغان دین و حوزویان کشیده شود خطر بیشتری دارد.

 

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب درمان را در حفظ روحیه انقلابی در حوزه دانسته اند و تأکید بر انقلابی ماندن حوزه دارد.

 

حجت الاسلام محمدنظری با تأکید بر این که انقلابی بودن به معنای دفاع از تمام احکام اسلام به صورت منسجم و یکپارچه است، افزود: انقلابی بودن راه درمان اثرات تهاجم همه جانبه دشمن در مسائل فرهنگی و اخلاقی است.

 

مدیر مدرسه علمیه ابوتراب امامی کاشانی با بیان این که هوشمندی پیام رسانان دینی نقش مهمی در برابر هجمه های دشمن دارد، اظهار داشت: کوتاهی مبلغان نیز می تواند خسارت بسیاری را به دنبال داشته باشد./1307/302/ب1

ارسال نظرات