۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۳۲۵۱۸۷

تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم در زاهدان

خبرگزاری رسا ـ پیکر پاک و مطهر شهیدان مدافع حرم زینبی(س)، «حسینعلی کیانی» و «عقیل شیبک» ساعاتی پیش از مقابل مسجد جامع زاهدان تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شدند.
تشييع پيکر شهيد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، پیکر پاک و مطهر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) ساعاتی پیش، از مقابل مسجد جامع شهرستان زاهدان تشییع و در گلزار شهدای بهشت مصطفی(ص) به خاک سپرده شدند.


مراسم تشییع و تدفین پیکر دو شهید مدافع حرم، با حضور آحاد مختلف مردم از جمله روحانیان و طلاب حوزه‌های علمیه، بسیجیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی از ساعت 9 صبح امروز آغاز و تا دقایقی پیش ادامه داشت.


مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان، پیکر این دو شهید را بر روی دستان خود گرفته و با سردادن شعارهایی مانند «حسین حسین شعار ما است، شهادت افتخار ما است» و «این گل پرپر ما، هدیه به رهبر ما» با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند.


پیکر پاک این دو شهید، جمعه، 27 فروردین وارد خاک استان شد و مراسم وداع با شهیدان نیز شب گذشته در حسینیه تیپ 110 سلمان فارسی با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور استان برگزار شد.


شهیدان «حسینعلی کیانی» و «عقیل شیبک»، حدود یک هفته پیش، در جبهه جنگ با افراطی‌گری و تکفیر و در حین دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و آسمانی شدند./831/203/ب1

ارسال نظرات