۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۳۲۵۲۲۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتدار سیاسی و امنیت ملی حاصل قدرت دفاعی ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان اقتدار سیاسی و امنیت ملی را حاصل قدرت دفاعی ایران دانست و گفت: این امر در سایه روحیه ایمان، فداکاری، ایثار و شهادت به دست آمده است.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار نیروهای لشگر 84 پیاده لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با گرامی داشت روز ارتش با بیان پیام امام خمینی(ره) در 29 فروردین ماه سال 58 گفت: به نمایش گذاشتن قدرت دفاعی ارتش در این روز خواسته امام راحل از ارتشیان بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که فداکاری ارتش برای حفظ اقتدار و استقلال کشور از دیگر درخواست های امام راحل در پیام ایشان به ارتش بوده است، عنوان داشت: امروز اقتدار و امنیت مرزهای ما حاصل فداکاری و تلاش نیروهای مسلح است.

 

وی در ادامه یادآور شد: به روز کردن قدرت دفاعی و تجهیزات نظامی کشور امروز از انتظارات مهم رهبر معظم انقلاب در جهت حفظ اقتدار و استقلال کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت قدرت دفاعی نیروهای مسلح بیان داشت: قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما موجب شده است آمریکا و کشورهای استکبار پای میز مذاکره بیایند و در مسائل نظامی و هسته ای وارد مذاکره شوند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: تولید انبوه سلاح و ارتقای موشک نیروهای مسلح ما باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و برای بالا بردن قدرت دفاعی کشور تلاش خویش را چند برابر افزایش دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ارتش جمهوری اسلامی را ارتشی مکتبی، ولایی و مردمی خواند و اظهار داشت: این نیروی نظامی امروز مایه آرامش ملت است.

 

وی با اشاره به این که ارتش جمهوری اسلامی جای خویش را در دل مردم باز کرده است، عنوان کرد: این امر به سبب روحیه فداکاری و انقلابی ارتش است.

 

امام جمعه خرم آباد داشتن روحیه ایمان، فداکاری، ایثار و شهادت را از جمله عوامل موفقیت ارتش جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: فرماندهان نیروی مسلح باید این ویژگی ها را بین سربازان و نیروهای خویش تقویت کنند.

 

وی در پایان بیان داشت: روحیه ایثار، فداکاری و ایمان قوی نیروهای مسلح در بالا رفتن اقتدار سیاسی و امنیت ملی که مهم ترین ثمره قدرت دفاعی کشور است، نقش بسزایی دارد./9459/202/ب1

ارسال نظرات