۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۳۲۵۲۴۳
امام جمعه بروجرد:

29 فروردین فرصتی برای قدرشناسی ملت ایران از فرزندان ارتشی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد 29 فروردین را روز اعلام آمادگی ارتش برای دفاع از استقلال کشور خواند و گفت: این روز فرصتی برای قدرشناسی ملت ایران از فرزندان ارتشی است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار با ارتشیان این شهرستان که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) 29 فروردین را در راستاسی قدرشناسی ملت ایران از ایثار و فداکاری فرزندان ارتشی خود، روز ارتش نامیدند.

 

وی با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی بیان داشت: این روز فرصتی مناسب برای اعلام آمادگی نیروهای مؤمن و غیرتمند ارتش در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به تلاش، فداکاری و ایثار نیروهای ارتشی در دفاع از خاک کشور و حفظ اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد: ارتش با گسستن از رژیم دست نشانده پهلوی و پیوستن به اقیانوس ملت، وفاداری خود را به اسلام و انقلاب ثابت کرد.

 

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه تحقق اهداف کشور تلاش های خستگی ناپذیری داشته است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به نمایش قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی در 29 فروردین یادآور شد: با وجود قدرت دفاعی نیروهای مسلح هیچ قدرتی نمی تواند چشم طمع به آب و خاک کشور داشته باشد.

 

وی در ادامه ایمان قوی، مجاهدت، اخلاص و ایثار را از وِیژگی های مهم ارتش بیان کرد و گفت: ویژگی های ارتش جمهوری اسلامی موجب جدا شدن آن از دیگر ارتش های دنیا شده است.

 

حجت الاسلام ترابی معنویت، اخلاص و مکتبی بودن کارکنان ارتش را رمز موفقیت آنان خواند و افزود: ارتش با همراهی دیگر نیروهای مسلح و در سایه اخلاص و ایمان قوی به خوبی توانست در دوران دفاع مقدس از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی دفاع کند.

 

وی با تأکید بر حفظ ویژگی های ارتش بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه پاسداران به خودکفایی در تولید سلاح و جنگ افزارهای دفاعی رسیده است.

 

امام جمعه بروجرد با بیان این که امروز ارتش جمهوری اسلامی قدرتمندترین ارتش منطقه است، افزود: ارتش بازوی توانمند نظام است و برای حفظ اقتدار نظام باید همچون 37 سال گذشته ویژگی های خویش را حفظ کند./9451/202/ب1

ارسال نظرات