۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۳۲۵۲۵۴
امام جمعه اهر خبر داد؛

بزرگداشت‌ شیخ حسین نجفی اهری برگزار می‌شود

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام حاجی زاده از برگزاری مراسم بزرگداشت شیخ حسین نجفی اهری خبر داد.
امام جمعه اهر، حجت الاسلام حاجي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی اهر در مسجد امام خمینی(ره) این شهر از برگزاری بزرگداشت شیخ حسین نجفی اهری خبر داد.


وی با بیان این‌که یکی از اقدامات مناسب نام گذاری یک روز در سال به نام روز شهرستان دانست و اذعان داشت: به همین مناسبت 2 اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت آیت‌الله‌ شیخ حسین نجفی اهری به نام این عالم فرزانه و روز شهرستان اهر نام‌گرفته است.


امام جمعه اهر برگزاری این بزرگداشت را در راستای برنامه های فرهنگی شهرستان دانست و ادامه داد: این بزرگداشت به جهت تقارن با آغاز تبلیغات نمایندگان در مجلس در دور دوم انتخابات در یک اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، تصریح کرد: با وجود آن که ایران به تعهدات خود در راستای برجام عمل کرد؛ اما آمریکای بد عهد در برجام به تعهدات خود عمل نکرد و در پی تصویب تحریم های جدید علیه ایران است.


عضو شورای استانی حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و بر اقدام و عمل در راستای رفع مشکلات اقتصادی تأکید کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی یک شعار برای لقلقه زبان شدن نیست.


وی با تأکید بر همبستگی جمعی میان ملت و مسؤولان برای تحقق این رهنمود رهبر انقلاب، اذعان داشت: دشمن بعد از تهاجمات نظامی، فرهنگی و دیگر برنامه ها به دنبال ضربه به کشور از رهگذر اقتصاد و معیشت است.


حجت الاسلام حاجی زاده خاطرنشان کرد: مسائل اقتصادی کشور به‌اندازه مسائل فرهنگی در جامعه امروز ایران حائز اهمیت است، از این رو با عملی سازی سیاست های اقتصادمقاومتی می تواند توطئه های دشمنان نظام را در این مسأله نیز مأیوس کند./854/203/ب1

ارسال نظرات